camerasteun

NiNjA72

Die hard MF'er
19 jan 2005
482
0
In verband met aankoop andere motor heb ik een camerasteun over. Destijds besteld bij motorsticker.nl. Steun is van sportcam.com en is eigenlijk bedoeld voor een kawasaki zrx 1200. Ik heb hem zelf ook een keer bevestigd zonder problemen op mijn R1.

Zolang je maar een tankdop met bouten hebt is ie er op vast te maken. (Helaas heeft een tuono dat niet.....)

Gaat weg tegen de hoogste bieder, de beste prijs of voor een redelijk bod....gaat vast wel lukken.

GRTZ
 
niet mijn apparaat,ff een piccie van internet...

GRTZ
full
 
Ik wil hem van je kopen (past asl he goed is op mijn motor CBR600F)
mits in goede staat voor 40 euro!

waar kan ik hem komen ophalen?
 
niet zo snel man, ik wil hem ook hebben. ik bied meer als je mij zekerheid kunt geven dat ie op een oud model sv650s past. waar woon je ergens? anders moet ik verzendkosten ook meerekenen!
 
Camerasteun zal naar hoogste bieder gaan....

De camerasteun verkeerd in nieuwstaat. Als je naar de geplaatste foto kijkt zie je dat de steun met 3 bouten vast is gemaakt, zo was dat ook op mij zrx1200. Op mijn R1 gebruikte ik enkel de middelste voorste bout en hiermee zat het apparaat voor mij voldoende vast. Of dit op een sv650 past durf ik niet tezeggen.

Ik woon in diemen, verzenden doe ik liever niet aan in verband met slechte ervaringen.

GrTz
 
Laatst bewerkt:
ik kan m komen halen, hoeft niet worden verzonden.

Stuur me ff een mail naar zrex1972@hotmail.com, kan ik je mijn telefoonnummer doormailen om even een dag af te spreken. Als niemand anders bied ga ik verder ook wel akkoord met 40 euro.

GRTZ
 
is deze steun al verkocht anders wil ik hem graag hebben, prijs komen we wel uit...

tot 50 euro ofzo goed?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan