2 keer Xenon 8000k H7 met super kleine balast

Waarschijnlijk zul je mijn oordeel niet helemaal objectief vinden, maar ik denk eerlijk gezegd dat het verschil in kwaliteit niet op het eerste gezicht merkbaar is qua lichtopbrengst en dergelijke.
Maarrr... ik denk wel dat de levensduur van Pilot beter is dan de onbekende Chinese merken.

Pilot Xenon 1 lamp kost overigens geen 180 Euro hè... ik kan je er eentje naar keuze leveren voor 90 Euro incl. BTW excl. verzendkosten :)

Is het ook plug en play van je?
 
De motor moet eerst as. zaterdag naar Goedhart. Hij loopt een beetje onregelmatig. ;(
Dan ben ik de motor een week kwijt. Als de rep. kosten meevallen neem ik weer contact met je op.

Je hoeft niks voor mij apart te houden. Ik weet niet hoe de komende weken gaan lopen kwa kosten.

Jason
 
De motor moet eerst as. zaterdag naar Goedhart. Hij loopt een beetje onregelmatig. ;(
Dan ben ik de motor een week kwijt. Als de rep. kosten meevallen neem ik weer contact met je op.

Je hoeft niks voor mij apart te houden. Ik weet niet hoe de komende weken gaan lopen kwa kosten.

Jason
Laat maar horen als het zover is, geen probleem :)

Succes met je motor! :)
 
Laatst bewerkt:
Heren,

Ik ben ook opzoek nar xenon licht voor in mijn r6 alleen ik zou echt niet weten of ik een H1 of H7 of wat dan ook nodig heb.
iemand enig idee wat voor fitting een r6 heeft en welke ik nodig heb?
 
Heren,

Ik ben ook opzoek nar xenon licht voor in mijn r6 alleen ik zou echt niet weten of ik een H1 of H7 of wat dan ook nodig heb.
iemand enig idee wat voor fitting een r6 heeft en welke ik nodig heb?



je kan ff terugbladeren ipv aan te sluiten met een vraag waarvan nhet antwoord al eerder staat. Dat is nou de kracht van een forum(hey klinkt bekend)
 
Heren,

Ik ben ook opzoek nar xenon licht voor in mijn r6 alleen ik zou echt niet weten of ik een H1 of H7 of wat dan ook nodig heb.
iemand enig idee wat voor fitting een r6 heeft en welke ik nodig heb?

aan je icon te zien heb je het 99-02 model, dan is het H4

meld je aan bij het R6 topic, daar heb je gelijk antwoord ;)
 
Heren,

Ik ben ook opzoek nar xenon licht voor in mijn r6 alleen ik zou echt niet weten of ik een H1 of H7 of wat dan ook nodig heb.
iemand enig idee wat voor fitting een r6 heeft en welke ik nodig heb?
Xenon motorkitjes van Pilot :)

Prijzen excl. verzendkosten. Ophalen kan in Eindhoven.
- Alle lamptypes xenon motorkit 1 lamp: 90 Euro
- H4 bi-xenon motorkit 1 lamp: 110 Euro
- Alle lamptypes xenon motorkit setje van 2 lampen: 140 Euro
- H4 bi-xenon motorkit setje van 2 lampen: 170 Euro

Kleur (Kelvin) die je maar wil en alle zijn uiteraard met de ultra-slim ballasts. En 100% plu&play
 
Terug
Bovenaan Onderaan