VTR 1000 SP 1&2 Topic Deel 13 Summeredition Part 2

wie o wie wil er ook wel pair/flapper deksels

  • Ja beide a.u.b.

    Stemmen: 9 75,0%
  • Ja alleen pair deksels

    Stemmen: 1 8,3%
  • Ja alleen flapper deksel

    Stemmen: 2 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Status
Niet open voor verdere reacties.
full


Heb hem er los opgelegd, dus dat het niet helemaal sluit is wel logisch. Die rubberblokjes op de tankrand moeten der ook weg.

full


Nou, zo dan. Als het normaal is, dat de vlakke randen een [1] cm boven het frame zweven, dan lijkt het wel te gaan passen.

Ut kin net.

Had liever gehad, dat ie dat filterdoek er niet in geplakt had. Zat op zich nog wel vast, maar als het los komt eindigt het op plekken waar je het liever niet had willen hebben.

Dat stukkie blik wat daar los hangt zit normaliter tegen de binnenkant van je balhoofd geschroefd en dan zit er een soort rubber luchtgeleider tussen geklemd. Die heb ik er uit getrokken. En die gaten, waar dat blik af komt ga ik gebruiken om een filterhouder soort van iets op te maken, waarbij ik dan dat ding voor de maten kan gebruiken.

Ooit.

:W
 
Laatst bewerkt:
dit is niet de mijne maar hij is identiek:
DSC02413.JPG


ALLES is uit de snorkel en het is leeg bij de doorlaat door het frame.
Betreft dingen die loslaten en ergens komen waar je niet wil....... ik las ooit op een duits forum van een kerel waarbij dat dikke (losse) rubber wat vooronder de tank zit, is losgeschoten en klem is gaan zitten bij de gaskabel met als resultaat: GAS d'r op ;)
Hij kwam er nog goed vanaf, is wel de grindbak ingegaan maar met relatief lage snelheid en zonder lichamelijke schade.
Ik heb bij de mijne de strip gelijmd en er zit een borgdraad doorheen.....

edit: de airbox hoort iets boven het frame uit steken, hadden Martin en ik ook.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er netter uit, die die niet van jou is. Verder is't hem sprekend. Schaamteloos kopieerwerk. :N

Die velocity stacks blijven er af?

Heb vanmiddag ff de klepspeling bekeken op de voorste cilinder. Vond het zonde om dat in dit stadium niet even mee te pikken. Dus nu kan ik hem der in rammen.

Dat dikke rubber ding laat ik gewoon weg...

Edit:
Waar blijft de carterventilatie en het tankje er van?

Denk dat ik de slang maar gewoon bij de gaskabels bij de box in prik. Tankje overboord.

Nog een edit:
Heb wat van dat waterleidingsisolatieschuim gehaald van 12mm, als je dat insnijdt en er op drukt staat het beter als die tochtstrip, maar niet zo mooi als dat rubber van jouw.
Maar dit was 0.49 Euro de meter, dus ik vind het wel prima zo, als het werkt.
 
Laatst bewerkt:
's ochtends om 07:08. Nee, dat zou ik niet doen. _O-
*D nee helemaal niet ik had de akra's die peter ( hakman ) had en die maakte al een tandjes herrie maar deze doen er nog een schepje bovenop. de katten van de buren durfde die dag helemaal niet meer naar buiten ( zitten in een grote ren buiten het huis , net als wilde katten )

Kheb geen killers in mijn Akra's,

rijdt heerlijk hoor _O-

jij hebt lievere buren dan mij :P
 
Laatst bewerkt:
.... ik moest zoveel versturen dat ik op gegeven moment zelf ook niks meer had :X


Voor mezelf een setje bijgemaakt ... +1 .. ;)
 
.... ik moest zoveel versturen dat ik op gegeven moment zelf ook niks meer had :X


Voor mezelf een setje bijgemaakt ... +1 .. ;)

Nou zal ik jou bij deze voor de derde keer in korte tijd heel erg bedanken :} :} *O*

Normaal is mn dochtertje van 14 maanden als eerste bij de brievenbus als de post binnenvalt, maar ik ga morgen van haar winnen denk ik ;)

Ik laat het weten als ie binnen is.

Laat de winter nu maar komen....

Thanx Arlo *D
 
Denk dat als je er 10 tegelijk besteld en je zegt laat die tochtstrip en dat filterdoek maar zitten, dat doe ik zelf wel, dat je dan voor 100 Euro p/st koopman bent.

:W

Als jij denk dat we die dingen voor 100 euro p/st kunnen kopen als we er genoeg in 1x bestellen, dan wil ik me bij deze wel aanmelden.
 
Wat is een beter tijdstip dan op de laatste pagina van de draad even binnen te vallen?! *O*

Mogguh allemaal! Ik ben sinds een poosje op zoek naar een nieuwe motor en mijn oog is daarbij gevallen op de VTR of een CBR600RR. Ik heb alleen geen enkel idee wat ik leuker ga vinden (wat zwaarder en een lekkere twin, of wat lichter en een piekerige 4-in-lijn), dus ik denk dat ik binnenkort maar eens een proefritje ga plannen op beide motoren! :9

Tot die tijd blijf ik maar even vrolijk doorlezen en alle creaties bekijken hier. Veel rijplezier! :]
 
persoonlijk vind ik :
Wil je een beest van een motor en stabiel stuurgedrag en veel buttom power neem je de vtr sp
+heel precies sturen maar zwaar
+koppel onderin
+twin karakter
-zwaar sturen
-verbruik
Wil je veel wendbaarheid en een hoogtoerige power neem je de 600rr
+heel wendbaar
+gebruiksvriendelijk
-geen koppel onderin
-veel schakelen

best zou je eens met beide en testritje moeten maken
grtz *O*
Wat is een beter tijdstip dan op de laatste pagina van de draad even binnen te vallen?! *O*

Mogguh allemaal! Ik ben sinds een poosje op zoek naar een nieuwe motor en mijn oog is daarbij gevallen op de VTR of een CBR600RR. Ik heb alleen geen enkel idee wat ik leuker ga vinden (wat zwaarder en een lekkere twin, of wat lichter en een piekerige 4-in-lijn), dus ik denk dat ik binnenkort maar eens een proefritje ga plannen op beide motoren! :9

Tot die tijd blijf ik maar even vrolijk doorlezen en alle creaties bekijken hier. Veel rijplezier! :]
 
Ziet er netter uit, die die niet van jou is. Verder is't hem sprekend. Schaamteloos kopieerwerk. :N

Die velocity stacks blijven er af?

Heb vanmiddag ff de klepspeling bekeken op de voorste cilinder. Vond het zonde om dat in dit stadium niet even mee te pikken. Dus nu kan ik hem der in rammen.

Dat dikke rubber ding laat ik gewoon weg...

Edit:
Waar blijft de carterventilatie en het tankje er van?

Denk dat ik de slang maar gewoon bij de gaskabels bij de box in prik. Tankje overboord.

Nog een edit:
Heb wat van dat waterleidingsisolatieschuim gehaald van 12mm, als je dat insnijdt en er op drukt staat het beter als die tochtstrip, maar niet zo mooi als dat rubber van jouw.
Maar dit was 0.49 Euro de meter, dus ik vind het wel prima zo, als het werkt.

Velocity stacks erop! (kort voor, hoog achter) ik heb ook weleens twee korte gezien en ook weleens die kunststof trechters van HRC met golfbal oppervlak.

Carter ontluchting is bij mij nog origineel, met potje en hangt direct onder de airbox.

Ik zou wel een dik rubber of seal maken voor de kabel-doorvoer en vooronder de tank, anders krijg je daar wel een behoorlijk gat volgensmij!
 
Hier net toen ik weg wilde regen, bah en maar 12 graden, ufb
Wilde even wat foto's maken......Regen, blehh
Zo maar even weer proberen
 
Zo, maar direct de daad bij het woord gevoegd. Op naar de winkel, proefritje gedaan op een CBR600RR uit 2005, en een VTR SP2 uit 2004.

Uitslag is voor jullie neem ik aan geen verrassing; wow @ VTR. Wat een (inductie?) geluid... wat een koppel, wat een looks, en wat een bochtengedrag.
De eerste paar bochten was inderdaad even een 'hmm, dat stuurt wat zwaarder ja'-momentje; maar goed, als je alleen fietjes van 160kg gewend bent... :z

Wereld van verschil ook qua koppel natuurlijk.. de CBR wordt pas wakker na de 7000rpm en wordt loony na de 12k; de VTR direct vanaf de 3k al bij de les.

Goed, ik ga ff verder stuiteren door het huis. Be back later! :9~
 
Verdomme, het voorknipperlicht knippert heel snel en moet vervangen worden. Het achterknipperlichtje deed het niet meer.

Ik dacht dat het voorknipperlicht het weer gewoon zou doen als ik het achterknipperlicht zou vervangen.

Dat heb ik dus gedaan en het achterknipperlicht deed het weer. Het voorknipperlicht bleef wel nog zo snel knipperen. Kom ik thuis, kijk er nog eens naar, is het achterknipperlichtje weer kapot ;(

Toch maar de hele voorknipperlicht vervangen. Ik zag laatst hier kleintjes, maar die zouden wel een boel werk opleveren, doordat je vanalles moest verbouwen aan de kuip :? ?
Zijn er geen leuke voorknipperlichtjes die je zonder problemen kunt vervangen om mijn B-tehcnische kwaliteiten niet al teveel op de proef hoeven te stellen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan