Te koop Universele achterbok

#21

MF veteraan
11 mrt 2007
2.332
0
Te koop wegens andere motor, een prima achterbok. (in Amersfoort of Ede)

De breedte is aan te passen. Type waarbij de achterbrug aan beide kanten ondersteunt.

Prima ding, toch nog 2 jaar plezier van gehad.

Kosten ?, bied maar.
 
Kan je mij even een mailtje sturen... :P
Ik wil hem graag even komen bekijken en woon in Veenendaal dus voor mij nog niet eens 10 minuutjes rijden.
Kon jouw mailadres niet vinden anders had ik jou natuurlijk wel even gemaild.... :Y

Ik ben te mailen op WaXstar apestaartje gmail punt com *D
 
Kan je mij even een mailtje sturen... :P
Ik wil hem graag even komen bekijken en woon in Veenendaal dus voor mij nog niet eens 10 minuutjes rijden.
Kon jouw mailadres niet vinden anders had ik jou natuurlijk wel even gemaild.... :Y

Ik ben te mailen op WaXstar apestaartje gmail punt com *D

Hij staat er nog steeds!
 
Wil ie onder een Ducati 900 SS? Is het niet zo erg wennen voor hem, altijd beter dan onder een rijstkoker staan toch? Heb je zo een foto? Kom uit Hengelo Ov en heb wel interesse
 
Wil ie onder een Ducati 900 SS? Is het niet zo erg wennen voor hem, altijd beter dan onder een rijstkoker staan toch? Heb je zo een foto? Kom uit Hengelo Ov en heb wel interesse

Dat past prima. Ducati is dat ding aan gewend. Heeft onder mijn vorige motor gestaan. Een 900 Superlight. Geen verschil dus.

Foto heb ik niet.

Wel een soortgelijke gevonden, maar dan rood.

7105787KIF_7245.jpg
 
Heb wel interesse, zit te denken aan 20 Euro maximaal, dan kom ik die ophalen. . . . Is de bok in twee delen te demonteren of is het uit één stuk?
 
Terug
Bovenaan Onderaan