Te Koop 25KW kit electronisch voor de GSXR K4-K5

26 jan 2007
9
0
Almere
Hallo Hier bied ik mijn duur gekochte 25KW kit aan, voor de volgende beginnend motorrijder.
Ik heb 2 jaar geleden mijn trots De GSXR-600 K5 gekocht maar helaas moest ik hem ook 25KW laten maken bij de Dealer dit geval MotoPort Almere ik heb hierbij een verschrikkelijk dure ECU (Computer) voor moeten aanschaffen om uberhaupt mijn kenteken op 25KW te kunnen krijgen maar na het eerste half uurtje was ik hem al zat en heb ik hem verruild met de orginele nu loopt mijn proef tijd af en heb ik alleen maar zonder de 25KW kit gereden dus die is nog NIEUW Voor de Liefhebber.
De nieuw prijs ligt tussen de 800 en 1000 euro dus het is echt een koopje
Demonstratie mogelijk.. Kit is orgineel van Suzuki!!
Heb je een leuk bod ik hoor het graag!!! 8-)
 
Misschien is het handig om er een prijs bij te vermelden ;)

kan je trouwens je PM aanzetten.
 
Hallo Hier bied ik mijn duur gekochte 25KW kit aan, voor de volgende beginnend motorrijder.
Ik heb 2 jaar geleden mijn trots De GSXR-600 K5 gekocht maar helaas moest ik hem ook 25KW laten maken bij de Dealer dit geval MotoPort Almere ik heb hierbij een verschrikkelijk dure ECU (Computer) voor moeten aanschaffen om uberhaupt mijn kenteken op 25KW te kunnen krijgen maar na het eerste half uurtje was ik hem al zat en heb ik hem verruild met de orginele nu loopt mijn proef tijd af en heb ik alleen maar zonder de 25KW kit gereden dus die is nog NIEUW Voor de Liefhebber.
De nieuw prijs ligt tussen de 800 en 1000 euro dus het is echt een koopje
Demonstratie mogelijk.. Kit is orgineel van Suzuki!!
Heb je een leuk bod ik hoor het graag!!! 8-)
wist niet dat die 25kw cdi van een k4/5 zo veel duurder was dan z'n latere modellen :X

Verder wel een heel makkelijk systeem, plug en go :9
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan