Motorrijders Kop van Noord-Holland deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
kan het zijn dat ik jou gister ergens gezien heb? ik weet zelf niet precies waar het was, maar jij nam een bocht en ik kwam jou tegemoet rijden aan de andere kant van de weg.

rode gs500 en zwart pak.

Kan heel goed ja. Begin middag ben ik naar Motoport Hippo gereden en daarvandaan heb ik een rondje richting Den helder, Bergen, Alkmaar en terug naar Hoorn gereden. :W
 
Dan woon ik 300 meter hemelsbreed van je vandaan :Y

_O- I knew it, ik zag 'm al een keer staan toen ik met de kinderwagen rondwandelde.

Gisteren bij de Ducati Club tourtocht ook een Blauw Witte Monster S4RS uit mijn straatje ontmoet, zag 'm ook altijd rijden maar wist niet dat tie om de hoek woonde. :]
 
Ik net de R1 uit de schuur halen en wil hem starten om op de aanhangwagen te rijden. Maar euh euh niks he... startmotor krijgt hem niet rond... accu leeg :P

Jeetje 1 nachie in de koude schuur en de dame begint gelijk te sputteren :( Nu effe op de druppellader gezet en dan moet ie het zo wel weer doen, hoop ik :+
 
Ik gebruik tegenwoordig de TomTom om gecontroleerd te verdwalen.
Je kiest namelijk gewoon een paar willekeurige punten in een leuke omgeving en laat TomTom vervolgens de kortste route bepalen tussen die punten.
Gegarandeerd dat je zelfs in je bekende omgeving op plaatsen komt waar je nooit geweest bent! 8-)


:^


Ik met de Zumo *O*




:+
 
_O- I knew it, ik zag 'm al een keer staan toen ik met de kinderwagen rondwandelde.

Gisteren bij de Ducati Club tourtocht ook een Blauw Witte Monster S4RS uit mijn straatje ontmoet, zag 'm ook altijd rijden maar wist niet dat tie om de hoek woonde. :]

hihi ;)

Rij jij ook met sticker rond? Heb jou nog niet eerder gezien, waarschijnlijk wel met kinderwagen, maar daar heb je sowieso geen MF sticker op volgens mij _O-
 
hihi ;)

Rij jij ook met sticker rond? Heb jou nog niet eerder gezien, waarschijnlijk wel met kinderwagen, maar daar heb je sowieso geen MF sticker op volgens mij _O-

Nee, vind hem erg lelijk de sticker. _O- (vrienden maken)

Maar komt nog wel goed met volgend seizoen. Ook dit topic maakt nog wel eens een tochtje 's avonds.
De mijne gaat in winterstand... :Z
 
Pas op mensen, staat een flitser net buiten Alkmaar op de N9. Je kan hem niet zien als je uit de richting van Alkmaar komt.

Staat een grote nieuwe Seat bij en de flitskast staat heel sneaky achter een elektriciteitskastje :(
 
Laatst bewerkt:
ah goeden-euh-avond alweer en deel negen zien ik!
Ben de laatste tijd één en ander aan het slopen/bouwen/verven! Heb een nieuw huis namelijk :) Een benedewoning, dat betekent zeker één ding: motor in woonkamer 8-)

En nee, geen gouden haardjes in m'n huis ;)
Een Triumph? :}
 
Pas op mensen, staat een flitser net buiten Alkmaar op de A9. Je kan hem niet zien als je uit de richting van Alkmaar komt.

Staat een grote nieuwe Seat bij en de flitskast staat heel sneaky achter een elektriciteitskastje :(

Deze ?

full

full
 
Ja, klopt.
Op www.flitspaal.nl zie je vaak ook dat de fotograaf een gezellig gesprek met de betreffende filtser heeft.

en voor de navigatie kun je daar ook de flitspalen laden.
 
ik denk dat dat een beetje bluf is.

volgens mij ben jij blij dat je tv carriere heel kort was.

Ootje ziet vaak hoe de "snorren" zeer snel weer achter de snelle jongens M/V zitten als ze zijn omgekeerd.
 
ik denk dat dat een beetje bluf is.

volgens mij ben jij blij dat je tv carriere heel kort was.

Ootje ziet vaak hoe de "snorren" zeer snel weer achter de snelle jongens M/V zitten als ze zijn omgekeerd.

tuurlijk.

maar:

had wel aangehouden willen worden en met mn klus op tv willen komen, als de boete niet al te hoog was :)
 
Pas op mensen, staat een flitser net buiten Alkmaar op de A9. Je kan hem niet zien als je uit de richting van Alkmaar komt.

Staat een grote nieuwe Seat bij en de flitskast staat heel sneaky achter een elektriciteitskastje :(
daar staan ze altijd man :P common knowledge.

bij dat viaduct toch?
 
mwah, ik kijk meestal naar de leeftijd ;) ze hebben nooit echt oude modellen staan :Y
haha dat dacht jij ;)
vorige keer reed ik richting de zandhorst vanaf alkmaar onder het spoor door...
staat er een oude rode transporter met imperial en oranje zwaailamp...
dennis vertrouwde het niet dus maar netjes 80 en wat denk je!!!
stond gewoon een flitskast voor die bus :X
 
haha dat dacht jij ;)
vorige keer reed ik richting de zandhorst vanaf alkmaar onder het spoor door...
staat er een oude rode transporter met imperial en oranje zwaailamp...
dennis vertrouwde het niet dus maar netjes 80 en wat denk je!!!
stond gewoon een flitskast voor die bus :X

:^

better safe than sorry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan