ducati 749/999 diverse onderdelen

fijn zo

MF veteraan
13 aug 2007
3.389
0
Alles in goede gebruikte staat




kentekenplaathouder compleet 35,-
kentekenplaathouder 12,-
aluminium hitteschild 10,-
plastic airintake covers l&r 20,-


full
 
Laatst bewerkt:
500 :o

Dat had ik heeeeel graag betaald :)
heb net een setje gekocht uit duitsland. Zelfs voor daar een relatief lage prijs, maar dat was nogsteeds 50 meer...

Heb je niet toevallig nog schijven?
 
Laatst bewerkt:
500 :o

Dat had ik heeeeel graag betaald :)
heb net een setje gekocht uit duitsland. Zelfs voor daar een relatief lage prijs, maar dat was nogsteeds 50 meer...

Heb je niet toevallig nog schijven?


Tja je weet toch nooit wanneer er weer een langs komt hé. en 550,- is ook zeker niet te veel. nieuw kosten ze meer als 1450,- Pleuro
 
Weet dat het al een oud topic is, maar heb je toevallig het subframe nog liggen?

groeten DKR
 
Ik heb misschien wel interesse in de achterbrug. Wil em dan in mijn Monster 1000 gaan bouwen, dus moet eerst ff wat maten weten.

Afstand ophanging tot as hoh.
Breedte van de ophanging
dikte van de ophangdelen
afstand tussen de ophangdelen.
Zit de demperophanging in het midden? ivm eventueel moeten verbouwen van subframe.
breedte tussen ophanging van het wiel. Denk dat dat het enige is dat in ieder geval wel zal passen aangezien er in de 749 ook een 180 achterband zit!

Alvast bedankt!

Groeten,
Dennis
 
Ik heb misschien wel interesse in de achterbrug. Wil em dan in mijn Monster 1000 gaan bouwen, dus moet eerst ff wat maten weten.

Afstand ophanging tot as hoh.
Breedte van de ophanging
dikte van de ophangdelen
afstand tussen de ophangdelen.
Zit de demperophanging in het midden? ivm eventueel moeten verbouwen van subframe.
breedte tussen ophanging van het wiel. Denk dat dat het enige is dat in ieder geval wel zal passen aangezien er in de 749 ook een 180 achterband zit!

Alvast bedankt!

Groeten,
Dennis

Is allemaal verkocht. Kijk eens op ebay.de daar staan er zat.

Slotje graag
 
Terug
Bovenaan Onderaan