Nieuw Datatool Alarmsysteem!

Status
Niet open voor verdere reacties.
check www.scm.nl maar


Denk dat jij toch maar eens beter moet gaan lezen!

Dit is voor motoren:

De klassenindeling:

Klasse M1 bestaande uit een systeem dat automatisch inschakelt en het op eigen kracht verplaatsen van de motor verhindert, geen detectie en geen alarmering:
- Blokkering op het motormanagementsysteem
- Aanvalsbestendigheid minimaal 3 minuten

Klasse M2 bestaande uit een systeem dat automatisch inschakelt en het op eigen kracht verplaatsen van de motor verhindert, alarmering middels noodstroomsirene, uitgebreid met kanteldetectie:
- Blokkering conform klasse M1 met aanvalsbestendigheid minimaal 3 minuten
- Optische signalering
- Bewegingsdetectie
- Akoestische signalering door middel van een noodstroom sirene

Klasse M3 bestaande uit een systeem van de klasse M1 of M2 dat voldoet aan de eisen van SCM voorschrift MF-04, aangevuld met een volgsysteem dat aan de eisen van het SCM voorschrift TT03 voldoet

Z-systeem Motoren die reeds voorzien zijn van een SCM-goedgekeurde af-fabriek systeem conform klasse M1, kunnen voorzien worden van een aanvullend alarm dat bediend kan worden door de originele afstandsbediening van de motor. Dit Z-alarm heeft de volgende functies:
- Optische signalering
- Bewegingsdetectie
- Akoestische signalering door middel van een noodstroom sirene


Dus ik ben klaar met deze discussie want het levert niks op!
Dit Alarm is goedgekeurd en je kan hem laten inbouwen en dan krijg je gewoon een certificaat!
Dus nogmaals want ik zie in je profiel dat je nieuw bent hier vandaar die lange en vele vragen, je koopt hem of niet maar ga geen hele welles, nietes discussies aan alsjeblieft. :N
 
Laatst bewerkt:
voor dit nieuwe alarmsysteem in te bouwen krijg je geen certificaat meer.
zijn laatst nieuwe eisen gekomen (heeft niks met mijn verzekering te maken) en daar valt van Datatool alleen de S4 nog onder.

Vraag maar bij dealers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan