GS500 Topic #12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn gs is verkocht, dus ik mag uit de OP!
Motor is verkocht aan rutg3er van MF. hij zal zich hier zo wel gaan melden :P

Check *D

Haha, dat was ik idd net van plan!
Mijn nieuwe aanwinst:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ben er heel erg blij mee, vooral omdat hij 25 kw is, maar het aparte uiterlijk is ook een grote +. Die koplampen en achterlichten vind ik echt super! Nog 1 jaartje dan mag ik vol vermogen, dan ga ik een SM kopen.

Anyway, ik zal vanaf nu hier het topic in de gaten houden ;)

Wat info over mij:

Ik ben Rutger, 21 jaar oud, woon in Utrecht, studeer accountancy (deeltijd) werk ook gelijk (3-4 dagen per week). Supererg naar mijn zin @ studie/werk. En ik ben een fanatiek motorrijder (20-30d km per jaar haal ik makkelijk).

Reed hiervoor op een CBR600F die niet begrensd was, heb hier enorm veel spijt van, voelde me altijd paranoide op de motor, en als je langs de kant van de weg wordt gezet gaat je hartslag richting 260... Ben tot nu toe altijd onder 'het tonen van mijn kenteken/rbw' uit kunnen komen. Nu zal dat anders zijn nu ik daadwerkelijk 25kw rijd! :Y :)

Anyway, als je nog iets wilt weten, lemme know! :) GS power *O*


Voor de OP:

Username: Rutg3r
Motorstek: [~[url="http://img183.imageshack.us/img183/2227/motorsteklw7.jpg"]afbeelding~][/url]

*O* Welkom bij de GS-club *O*

Heb je toegevoegd in de OP, met de laatste foto als foto voor in de OP. Wou je een andere foto in de OP dan moet je maar ff een gil geven ;)

Testa-Rossa

[afbeelding]

Zou je zo vriendelijk willen zijn dree om mij ook even toe te voegen aan de OP

Zo vriendelijk ben ik :P

Heb je ook nog een grotere afbeelding van die burnout? De foto's in de OP zijn een link naar een grotere versie namelijk ;)
 
Wie heeft dat eigenlijk bedacht, die onzin van de klok een uur terug zetten? Door die klootzak zit ik weer een uur langer vast aan mijn 25kW beperkingen B|
 
Wie heeft dat eigenlijk bedacht, die onzin van de klok een uur terug zetten? Door die klootzak zit ik weer een uur langer vast aan mijn 25kW beperkingen B|

Niet zeuren bitch! 2008 is een schrikkeljaar dus ik heb een hele dag meer moeten wachten! :j

ow wacht... Dat geldt ook voor jou... Sucks to be you _O-



:+ :+
 
kapiteinkoek is nieuw en heeft ook een GS500 :) bouwjaar 1996 en 15.800km op de teller.

30usaop.jpg


kapiteinkoek is vandaag na zijn eerste 100km omgevallen op een dijkweggetje met als gevolg wat lakschade en een kapotte spiegel:

14c9y81.jpg


nu vroeg ik mij af of deze spiegel in het gat van de oude zou passen?
 
kapiteinkoek is nieuw en heeft ook een GS500 :) bouwjaar 1996 en 15.800km op de teller.

[afbeelding]

kapiteinkoek is vandaag na zijn eerste 100km omgevallen op een dijkweggetje met als gevolg wat lakschade en een kapotte spiegel:

[afbeelding]

nu vroeg ik mij af of deze spiegel in het gat van de oude zou passen?

*O* :W Welkom in het GS-topic kapiteinkoek *O*

Omgevallen op een dijkweggetje :? Hoe heb je dat gehad?

De meeste mensen missen er hun rempunt Been there, done that :')

Over de spiegel, als de schroefdraad van je kapotte spiegel een M10 is,
( Schroefdraad 10mm breed :? ) past deze :Y

Bij deze toegevoegd in de OP *O*
 
Omgevallen op een dijkweggetje :? Hoe heb je dat gehad?

De meeste mensen missen er hun rempunt Been there, done that :')

ik reed dus over een bochtige dijkweg, aan een kant water en beide kanten bomen. komen er 2 fietsers en een busje de bocht in, busje gaat fietsen inhalen. ik denk, daar pas ik wel langs dus rij gewoon door. op het laatste moment zie ik pas dat het niet ging passen en ging ik remmen in de bocht, komt het voorwiel op de rand van het asfalt/berm toen was er geen houden meer aan :N
busje reed door, heeft het waarschijnlijk niet eens gezien. de 2 fietsers stoppen wel, vroegen of het wel goed ging en of ik hulp nodig had bij het omhoog krijgen van de motor. gelukkig is een gs niet zo zwaar dus kon ik het zelf wel af. blij dat hij niet van het heuveltje af is gedonderd. 170kg op een erg steile helling omhoog duwen blijft moeilijk ook al ben je met 3 mensen :9

draad van de spiegel is 10mm doorsnede dus het zal wel passen dan.
 
ik reed dus over een bochtige dijkweg, aan een kant water en beide kanten bomen. komen er 2 fietsers en een busje de bocht in, busje gaat fietsen inhalen. ik denk, daar pas ik wel langs dus rij gewoon door. op het laatste moment zie ik pas dat het niet ging passen en ging ik remmen in de bocht, komt het voorwiel op de rand van het asfalt/berm toen was er geen houden meer aan :N
busje reed door, heeft het waarschijnlijk niet eens gezien. de 2 fietsers stoppen wel, vroegen of het wel goed ging en of ik hulp nodig had bij het omhoog krijgen van de motor. gelukkig is een gs niet zo zwaar dus kon ik het zelf wel af. blij dat hij niet van het heuveltje af is gedonderd. 170kg op een erg steile helling omhoog duwen blijft moeilijk ook al ben je met 3 mensen :9

draad van de spiegel is 10mm doorsnede dus het zal wel passen dan.

Dus na 100 kilometer al een echte motorrijder :}

Wel kut van die bus, geen kenteken toevallig? Doorrijden na een ongeval is namelijk strafbaar :Y
 
Dus na 100 kilometer al een echte motorrijder :}

Wel kut van die bus, geen kenteken toevallig? Doorrijden na een ongeval is namelijk strafbaar :Y

Is doorrijden na een ongeval strafbaar, of is doorrijden na een 'bij jou bekend ongeval waarbij je betrokken bent' strafbaar?

Wel vervelend als je gestraft wordt voor iets waar je geen weet van had :?

Heb ik zelf namelijk ook een keer gehad met rood licht :X
 
Dan kun je wel denken dat je nog steeds op een 2 Suzuki's rondtuft, maar dat betekend nog niet dat je nieuwe GS' ers weg mag jagen B|

;) :j

Ik jaag niemand weg.. in tegendeel...

Welkom KapiteinKoek!!! *O* *O* En stel gerust nog veeeel meer vragen. We zullen ze allemaal zo goed mogelijk proberen te beantwoorden. Echt waar! belooft! :}


:j :$ :o :+ *D :P :] :9 :Y :W 8-) ;)

edit: :)
 
Laatst bewerkt:
Is doorrijden na een ongeval strafbaar, of is doorrijden na een 'bij jou bekend ongeval waarbij je betrokken bent' strafbaar?

Wel vervelend als je gestraft wordt voor iets waar je geen weet van had :?

Heb ik zelf namelijk ook een keer gehad met rood licht :X

Ja dat is strafbaar. Als jij iemand gewond op straat ziet liggen, maar jij loopt gewoon door, dan pleeg jij ook een misdrijf (of overtreding.. weet ik niet..). Ook al heb je er verder niets mee te maken.
 
heb geen kenteken, en het bedrijf waarvan het busje was kan ik me ook niet meer voor de geest halen. gelukkig valt het allemaal wel mee :)
 
Ja dat is strafbaar. Als jij iemand gewond op straat ziet liggen, maar jij loopt gewoon door, dan pleeg jij ook een misdrijf (of overtreding.. weet ik niet..). Ook al heb je er verder niets mee te maken.

Ik bedoelde meer: als er iemand gewond op straat ligt en jij ziet 'm nie ;)
 
Ik jaag niemand weg.. in tegendeel...

Welkom KapiteinKoek!!! *O* *O* En stel gerust nog veeeel meer vragen. We zullen ze allemaal zo goed mogelijk proberen te beantwoorden. Echt waar! belooft! :}


:j :$ :o :+ *D :P :] :9 :Y :W 8-) ;)

edit: :)

Zo issie braaf :+

heb geen kenteken, en het bedrijf waarvan het busje was kan ik me ook niet meer voor de geest halen. gelukkig valt het allemaal wel mee :)

Gelukkig wel ja :Y
 
op ebay heb ik ze volgens mij weleens zien voorbij komen. en anders hebben ze er genoeg andere meuk voor je gs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan