Racekuip sv650

LeXuS -Sv-

MF veteraan
25 jul 2007
3.738
10
Spanbroek
topkuip voor sv650 mag de deur uit
past op oude model 99-'02 dus. Heb er nog niks mee gedaan gaten moet je dus ook nog zelf boren voor boutjes etc. (Staan wel afgedrukt waar ze moeten komen)

net 5 weken in huis maar mag weg omdat ik toch orginele 3 panelen wil dat sleutelt wat makelijker.

nieuw prijs was 240,- dus doe een goed bod

en foto's zeggen natuurlijk meer als woorden


365134813_5_lgIR.jpeg

(gaat alleen om topkuip rest houd ik zelf :9)

5789medium.jpg
 
en schopje nog maals

heb ook nog liggen

- ermax ruitje smoked
- plastic cockpit (ophang punt bij stuur is alleen afgebroken)
- standaard achterlicht (undertail heeft wel wat slijtsporen achter gelaten)
- vlakke knipperlichten die in undertail zaten (cateye achtig)
- topkuip uit 1 geheel
- voorspatbord (wel wat scheurtjes rond ophangpunten maar die leveren geen problemen op zit nog gewoon als huis en ze zijn wel te maken)
 
Ik heb hem al gezien in het sv topic. Verhoogd dus. Hoeveel wil je er voor hebben?
 
Ik heb hem al gezien in het sv topic. Verhoogd dus. Hoeveel wil je er voor hebben?

50,- incl verzend een mooie prijs .. ?

zitten overigens wel wat haarscheurtjes in aan de zijkant langs cockpit maar die zie je in principe niet als je gewoon naast motor staat. ga je er echt naar opzoek dan wel maar ze zijn niet storend en zo klein ze verder geen kwaad kunnen
 
50,- incl verzend een mooie prijs .. ?

zitten overigens wel wat haarscheurtjes in aan de zijkant langs cockpit maar die zie je in principe niet als je gewoon naast motor staat. ga je er echt naar opzoek dan wel maar ze zijn niet storend en zo klein ze verder geen kwaad kunnen

Als je er 45 van maakt hebben we een deal. Ze zijn nieuw namelijk 65 euro bij louis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan