Nicky Hayden

Wat me wel opvalt is dat veel mensen 2 jaar geleden niet echt positief waren over Hayden zijn prestaties...
Ik ben benieuwd wat ie op de Duc kan. Met zijn rijstijl slijten zijn banden wel werg hard. Misschien dat het beter gaat op de Bridgetones...
 
Ben benieuwd wat the kentucky kid gaat doen volgend jaar.
Maar hij presteert de laatste tijd nog erg goed op de Repsol Honda, met michelins nogwel :)
 
Puig lult alles in t straatje van Dani, Hayden is een symphatieke jongen die keihard traint en werkt.

Puig heb ik al eens eerder rare dingen zien doen rond de paddock, laf mannetje :r
 
Wat me wel opvalt is dat veel mensen 2 jaar geleden niet echt positief waren over Hayden zijn prestaties...
Twee jaar geleden won hij de MotoGP van Rossi, dan heb je het eigenlijk per definitie al verprutst bij driekwart van de MotoGP kijkers. -O- Persoonlijk mocht ik z'n hoofd ook niet zo, straalde iets verkeerds bij me uit met dat sikje, maar daar moet ik eerlijk bij toegeven dat ik de MotoGP pas ben gaan kijken aan het eind van seizoen 2006. Ondertussen heb ik meer van hem gezien en gehoord (zowel op als naast de baan) en gun ik 'm wel zijn podiumplaatsen. :)
 
En dan zegt zo'n Puig dat Haydeb geen motor kan afstellen en alles van Pedrosa jatte. Valt wel op sinds ie dat niet meer kan ( zogenaamd ) sinds de overstap naar Bridgestone dat Hayden stukken beter presteerde dan Pedrosa. Dus wie kan er nou eigenlijk geen motor afstellen :? Gezien de verschillende posturen vsn de rijders en rijstijlen is het toch maar een vage roddel wat mij betreft.

En als klap op de vuurpijl vindt Puig het raar dat Hayden pissig was over de Estoril klapper met Dani _O- _O- ....een leip is het :W

Als je aan Pedrosa komt, trap je Puig op zijn l*l
 
Voorlopig preteerd Hayden beter dan pedrosa na zijn overstap naar het andere bandenmerk. En dat zal Puig wel minder leuk vinden en daarom Hayden de grond in trappen. Zee onspotief en zal bijna zegggen aciosaal.
 
Sja vindt de uitspraak van puig wat zielig ;(
Huilen met de pet op denk ik,Hayden is al een keer kampioen geworden in de motogp dat mag die piskop pedrosa nog eens gaan waar maken..Sja dat kje een afstelling jat van een ander lijkt me erg onwaarschijnlijk..Wat heeft zoals hier ook al wordt gezegt iemand die 25 kilo zwaarder is nu aan een afstelling van die priele vent pedrosa ?? :?
 
Sja vindt de uitspraak van puig wat zielig ;(
Huilen met de pet op denk ik,Hayden is al een keer kampioen geworden in de motogp dat mag die piskop pedrosa nog eens gaan waar maken..Sja dat kje een afstelling jat van een ander lijkt me erg onwaarschijnlijk..Wat heeft zoals hier ook al wordt gezegt iemand die 25 kilo zwaarder is nu aan een afstelling van die priele vent pedrosa ?? :?

_O- :Y
 
Alberto Puig zal het volgend jaar nog zwaar krijgen als Dovi ook harder gaat dan Dani. Want Dani lijkt wel op zijn retour. Hij presteerde dit jaar alles behalve constant en ook heel dom om halverwege een seizoen op andere banden over te stappen. Zeker aangezien hij NIETS heeft aan alle data van toprijders als Valentino en Casey. Die wegen het dubbele bijna van Dani haha. En dus kan hij niets met de banden waar zij mee vooraan rijden. Leuk voor volgend jaar misschien dat hij wat meer testwerk heeft gehad, maar wel een seizoen weggegooit. Hij zal zijn nummer 2 zeker kwijtraken! En misschien zelfs niet eens nummer 3 kunnen claimen als hij zo doorgaat. Ik ben benieuwd of hij nog zuurder kan kijken dan hij al doet. Zeer onsympathiek persoon!! Net als Puig! Soort zoekt soort zeggen ze he.

Dat kun je van Hayden zeker niet zeggen. Het hele seizoen heeft hij aan moeten zien hoe Dani alles kreeg en hij er een beetje achteraan mocht hobbelen, geen met penumatische kleppen bediend blok mocht rijden, geen Japanse banden mocht (waarmee gezien zijn rijstijl hij waarschijnlijk veel eerder mee uit de voeten kon), geen nieuwe voorvork kreeg, welke Dani wel kreeg. En een motor kreeg, welke op een smurf ontworpen is.
Wat dat betreft denk ik dat ze bij Honda veel te veel hun oren hebben laten hangen naar meneer Pedrosa en de ontwikkeling van Honda daardoor zelfs achterop is geraakt. Ik denk dat Dovi daar wel wat verandering in kan gaan brengen.
Hayden heeft zich het hele jaar (en het jaar ervoor ook al) moeten verbijten en toezien hoe die dwerg wel alles kreeg. Maar hij heeft zich heel sterk teruggevochten en dat siert hem als echt sportman! Naarmate het seizoen vorderde heeft hij zonder op Honda te schelden zich weer op het podium gereden en laten zien dat hij klaar is voor de Ducati volgend jaar. Ik verwacht veel van hem volgend jaar! Zeker één overwinning, misschien wel meer. Een nieuwe titel zie ik er niet zo snel meer van komen, maar wie weet als het direct klikt op Ducati. Ik denk dat zijn rijstijl er goed bij aansluit. Dus weg met die traction control en drift baby drift!!!
 
:^

Denk dat Nicky volgend jaar nog wel eens voor verrassingen kan gaan zorgen :Y
Als hij met de GP09 uit de voet kan natuurlijk ,maar dat gaat wel lukken hoop ik :P

Misschien word een 1 2tje voor Ducati volgend jaar nog wel een moeglijkhied ,het zou in ieder geval wel mooi zijn :)
 
Laatst bewerkt:
Hayden reageert op Puig’s uitlatingen
Tijdens de pre-event persconferentie in Maleisië werd Nicky Hayden door de journalisten geconfronteerd met de uitlatingen die Dani Pedrosa's manager, Alberto Puig, aan zijn adres deed.

Puig deed vorige week in een interview met motogp.com nogal opmerkelijke uitspraken over de Amerikaan. Hayden zou geen motor kunnen afstellen en daarom alles van Dani Pedrosa kopiëren, Hayden was een hypocriet en ga zo maar door.

Hayden is er eigenlijk de persoon niet naar maar toen hem tijdens de persconferentie gevraagd werd naar zijn gedachten hierover kon de wereldkampioen van 2006 het niet laten om toch een reactie te geven.

"Ik wil eigenlijk niet ordinair gaan bekvechten met deze man," vertelde Hayden, "Maar het komt er wel op neer dat Puig aan de leiding staat van het team, hij heeft het voor het zeggen bij HRC, daar ben ik van overtuigd. Ik vind dat Kazuhika Yamano de eigenlijke teammanager) het geweldig heeft gedaan maar hij zit in een hele lastige positie, hij wordt van alle kanten aangevallen en dat is wat ik eigenlijk gezegd heb. Ik moet waarschijnlijk wat minder hypocriet zijn."

Over de muur, die Hayden volgens Puig vanwege het kopiëren van data niet zou zien zitten, en het overnemen van data liet Hayden het volgende los.

"Die muur maakte me niets uit, echt helemaal niets. Dani en ik hebben dit jaar niet veel indruk weten te maken. Een team als Honda zou op de een of andere manier samen moeten werken, zelfs tussen teamgenoten en zeker tussen chefmonteurs. Wat hij zegt over het delen van data is gewoon onzin en daar ben ik boos over. Ik heb zijn data al heel lang niet gezien terwijl hij wel de data van alle andere Honda rijders onder ogen krijgt, laten we daar duidelijk over zijn. Als ik of Dovizioso sneller gaat, reken maar dat hij te zien krijgt waarom dat zo is."

BRON: Racesport.nl
 
Hayden is een cool, relax en rijdt superdik.

Pedrosa rijdt echt hard maar is zo een onwijs pisventje, wat een shagerijn zeg!
Gelukkig zijn de meeste GP rijders wel relax.

Vindt het knap dat Hayden uit het dal is gekomen na alle tegenwerkingen *D
Ducati ligt hem wel denk ik... we gaan het zien......
 
Terug
Bovenaan Onderaan