Honda Fireblade SC33 1997 Zwart Te Koop

CBALL

MF'er
9 feb 2007
79
0
Ik denk erover om deze Honda Fireblade 900 RR te verkopen om iets nieuws te zoeken (nieuwere Fireblade denk ik want het is een geweldig type motor).

Bouwjaar 1997, type SC33, 900cc RR, kleur zwart met zilver, carbon en rode elementen. KM-stand 49000 and counting...

De motor is op diverse punten gewijzigd: RVS uitlaat systeem, andere knipperlichten, carbon elementen op kuipdelen, wave-remschijven, andere uitlaat, 12v aansluiting onder buddyseat. Er zijn ook aanpassingen gedaan waardoor de motor lichter is geworden en hij lijkt meer vermogen te hebben dan standaard.

Recent onderhoud: nieuwe koppeling (vorig jaar), nieuwe banden (dit jaar), nieuwe remschijf voor (2 maanden geleden), nieuwe tandwielen en ketting (3 weken geleden) en nieuwe accu (1 week geleden). Recente remblokken voor en achter. Van alle onderhoud is een rekening ter inzage (bij dealer gedaan).

Bij de spiegels is er wat lak af (door de rijwind ofzo??) en hier en daar een klein plekje maar voor de rest is het een gave machine. Het velglint zit er inmiddels niet zo netjes meer om ;-)

Ik ben er heel Europa meer door geweest, van Noorwegen, Zweden etc tot in de Dolomieten, Alpen en zelfs door Hongarije en Tsjechië. Prima motor!!

Ik ben heel benieuwd wat de motor zou opleveren bij verkoop - ik wil graag een nieuwere versie. Dus bij deze kan je bieden! Zodra er een aantrekkelijk bod komt zal ik serieus reageren.

Lars.

fireblade blade honda CBR CBR900 CBR900RR RR 900
full
 
Laatst bewerkt:
KM stand toegevoegd. Ik heb zelf weinig idee van vraagprijs dus ik ben vooral ook benieuwd wat jullie hier aan waarde aan schatten??
 
goed verkoopargument:
"zo snel dat de lak van de spiegetljes afwaait" *O* :]

Mooie kleurstelling, succes met de verkoop!
 
Km stand is redelijk hoog (dat zegt niks over de motor) maar voor het eventuele doorverkopen kan het lastig zijn voor de volgende eigenaar.
Dus ik denk dat je rond de €3000,- ervoor zou kunnen krijgen, misschien iets minder.......

Misschien zit ik ernaast, maar volgens mij zit ik redelijk in de buurt met die prijs.
 
Ik ben er ook al uit wat ik zoek: weer een Fireblade van bouwjaar 2006 en dan de zwarte natuurlijk!

Ik denk zelf dat 4000 euro voor mijn Blade wel reeel is of ben ik dan echt te positief??!
 
Km stand is redelijk hoog (dat zegt niks over de motor) maar voor het eventuele doorverkopen kan het lastig zijn voor de volgende eigenaar.
Dus ik denk dat je rond de €3000,- ervoor zou kunnen krijgen, misschien iets minder.......

Misschien zit ik ernaast, maar volgens mij zit ik redelijk in de buurt met die prijs.


KM stand valt mee hoor.
Is wel een machientje van alweer dik 10 jaar uit.
Als er via bonnen de onderhouds historie aan getoond kan worden is er niets mis mee.
Mijn R6je heeft zelfs wat meer gelopen (en ja, de gemiddelde koper schrikt er wel wat vanaf, weet er alles van, mijn R6je staat namelijk ook nog steeds te koop)

(Was meteen een free kickje)
 
KM stand valt mee hoor.
Is wel een machientje van alweer dik 10 jaar uit.
Als er via bonnen de onderhouds historie aan getoond kan worden is er niets mis mee.
Mijn R6je heeft zelfs wat meer gelopen (en ja, de gemiddelde koper schrikt er wel wat vanaf, weet er alles van, mijn R6je staat namelijk ook nog steeds te koop)

(Was meteen een free kickje)

Zoals Wally al zegt ''zegt niks over de motor'' maar voor het eventuele doorverkopen kan het lastig zijn.
Als de volgende eigenaar er weer 10 000 km bij rijdt zit je alweer een stuk omhoog.

Mooie Blade, maar denk idd dat 3000 een reële prijs is en dat 4000 echt te veel gevraagd is. Helemaal als je kijkt naar de tellerstand en het bouwjaar samen.
Met 3500 mag je wel in je handjes wrijven.
 
Hey, jij wilt een nieuwer type, die heb ik, ik wil een iets ouder type.
(iets met oude liefde)

Spec's m'n blade, bouwjaar 2000(sc44)
Zwart-zilver, ong' 46.xxx km gelopen.
VEEEEEL extra's.
Gave snelle Fireblade, die super rijdt.


interesse?
PM of mail me...
 
Terug
Bovenaan Onderaan