Het Grote Triumph Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
sinds kort bij mij thuis staat deze Triump Sprint ST 1050 (2006) in de garage(container). *O*
dus voor mij de nieuwe motor maar wel 2e hands. moest wel HELEMAAL naar Motoport Leek.
een aantal verandering staan wel op mijn verlanglijstje.
oa. hugger, taartschep eraf, helder knipperlichtglas voor, 4x LED lampjes voor de RAW, iig setje Hyperpro voorveren en als het eraf kan(qua geld) dan ook nog xenon dimlicht. kofferset zit al aan de motor.
b00fa56725a50cbc11f21db8fb8de4f8
 
sinds kort bij mij thuis staat deze Triump Sprint ST 1050 (2006) in de garage(container). *O*
Gefeliciteerd *O*

schitterende motor hoor, in het rood istie nog mooier :+

Ik weet niet hoe je duits is, maar op Redirecting... zit een duitstalig sprint ST forum, welke ook van inkoopacties etc voor dat soort opsmuk heeft *D

Alleen zitten de duitsland strengere eisen aan xenon, dus daar vind je weinig over behalve dat ze het grootlicht aanpassen, maar dat wordt erg duur dan. Heb het zelf af wel 2 xenon lampen, maar zit wel halverwege monteren nu O-) , zoek nog wat koelelementen zoals deze (maar heb daar nog de hele winter voor :$ ):
full

onder de ruit en achter de cockpit zit een heel mooi verstopte ruimte, kunnen de ballasten goed in weggewerkt worden.
PS dit idee heb ik weer van een engels sprint st forum

Oja, zover ik weet ben je sprint st 1050 rijder # 4 hier op MF :P (naast Boos B, Steentje en ik dus)
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd *O*

schitterende motor hoor, in het rood istie nog mooier :+

Ik weet niet hoe je duits is, maar op http://sprinter-forum.net zit een duitstalig sprint ST forum, welke ook van inkoopacties etc voor dat soort opsmuk heeft *D

Alleen zitten de duitsland strengere eisen aan xenon, dus daar vind je weinig over behalve dat ze het grootlicht aanpassen, maar dat wordt erg duur dan. Heb het zelf af wel 2 xenon lampen, maar zit wel halverwege monteren nu O-) , zoel nog wat koelelementen zoals deze :
[afbeelding]
onder de ruit en achter de cockpit zit een heel mooi verstopte ruimte, kunnen de ballasten goed in weggewerkt worden.
PS dit idee heb ik weer van een engels sprint st forum

Oja, zover ik weet ben je sprint st 1050 rijder # 4 hier op MF :P (naast Boos B, Steentje en ik dus)

mijn Duits in op zijn minst waardeloos.

wordt het dan niet eens tijd om ons eigen forum topic tekrijgen :? O-)
 
Laatst bewerkt:
sinds kort bij mij thuis staat deze Triump Sprint ST 1050 (2006) in de garage(container). *O*
dus voor mij de nieuwe motor maar wel 2e hands. moest wel HELEMAAL naar Motoport Leek.
een aantal verandering staan wel op mijn verlanglijstje.
oa. hugger, taartschep eraf, helder knipperlichtglas voor, 4x LED lampjes voor de RAW, iig setje Hyperpro voorveren en als het eraf kan(qua geld) dan ook nog xenon dimlicht. kofferset zit al aan de motor.
[afbeelding]
Gave kleur ook :Y
 
kan natuurlijk ook vervelend zijn. Heb een speed four... nu zijn triumphs al zeldzaam, maar die speed four die heeft echt niemand :) probeer daar maar eens onderdelen voor te krijgen voor een schappelijke prijs :)
 
Een triumph is dan ook geen motor waarvan er 13 in een dozijn zijn zoals BMW of yamaha

Oooohw nee? :?

2 wielen/stuur/motorblok en er moet benzine in :+

Verklaar u nader waarom het geen motor is van 13 in een dozijn.

BMW heeft zijn aparte modellen
Yamaha heeft zijn aparte modellen

Triumph is niet anders dan anderen.

Het is een compromis tussen 2 werelden, en dat geld voor mij alleen voor de 3 cilinders.

2 cilinders van Triumph hoeven van mij niet.......kan ik net zo goed een betere 2 cilinder Jap kopen
 
Ik kende dit topic nog helemaal niet! :?


Gelijk maar even een paar piccies ter introductie:
full

full




Ik ben helemaal verslingerd aan de Speed Triple, en dit is inmiddels mijn 9e :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan