VFR-rijders en hun fietsen - Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vond deze op't internet, en kon deze jullie niet onthouden.

Dat de Honda VFR 800 bekend staat om zijn multifunctionele inzetbaarheid is voor de meeste motorrijders geen nieuws. Het praktische vermogen van de motor is inmiddels ook doorgedrongen in het rijk der knaagdieren.


[afbeelding]
VFR eigenaren zijn dus gewaarschuwd. Als je motor niet meer loopt zoals het hoort, moet je niet verbaasd zijn als familie muis heeft besloten je airbox te kraken.




haha, een familie met smaak . . .
 
Laatst bewerkt:
Potverdikke, da's een mooie plaat. Wat heb je er trouwens voor licht in zitten? Is dat xenon of gewoon een paar erg witte Osram/Philips units?


Ik heb er inderdaad xenon in zitten.
Het is een HDR foto. Geen fotoshop, maar wel gebruik gemaakt van meerdere foto's met verschillende belichting. Deze kun je vervolgens samenvoegen tot één foto met behulp van een programmatje. Ik ga het binnenkort weer eens proberen, dit was mijn eerste.
 
~
Laat ik 'm dan maar openen, deeltje 4

Met mijn VFR in volle glorie op de 1e pagina.

[afbeelding]

GAARNE OPNIEUW AANMELDEN MET EEN VERSE FOTO !!

Links naar vorige topics:

VFR rijders en hun fietsen

VFR-rijders en hun fietsen - deel 2

VFR-rijders en hun fietsen - deel 3


remcodewit
[afbeelding]
vti.daan
[afbeelding]
rutgertjuh
[afbeelding]
StalenSnuitje
[afbeelding]
Spyker
[afbeelding]
__Mental__
[afbeelding]
marcnij
[afbeelding]
lager
[afbeelding]
DaSuperGrover
[afbeelding]
Good Vibrations
[afbeelding]
MarlBoros
[afbeelding]
RikVfr (helaas gestolen)
[afbeelding]
VroemBert
[afbeelding]
Fastlane (ouwe foto !!)
[afbeelding]
Tommieh
[afbeelding]
Speedy70
[afbeelding]
JanFillemJansen
[afbeelding]


Tis nog bij te houden.[/
quote]
Waarom staat mijn foto er nog niet bij dan O-)
 
Verrek, ik zie nu pas (n.a.v. je zijspantopic, post over Live Life) dat je ook hier uit de buurt komt ;)

Klopt helemaal. Maar ik moet nog wel even flink doorzetten om voor Livelife klaar te zijn met het aanbouwen aan het zelfde type motor wat jij ook hebt. Kennen wij elkaar persoonlijk? Ach, volgend jaar vast wel.
 
Morgen vrij als het een beetje mee zit (als de verkoper kan) ga ik morgen nog wat ophalen voor mijn motor twee tassen schijfremslot en regenoveral. morgen mooi weer als het goed is dus lekker met de motor ophalen weer +/- 250 km op de teller zetten morgen *O* *O* *O*
 
Aha, dan moet ik me ook weer aanmelden! :Y :}
Bij deze een piccie...... en ja ik weet het: motorbroek en motorschoenen/laarzen :W
Wordt aangewerkt komende winter.....
full
 
Vanavond is er klantenavond bij Ten Kate in Nieuwleusen. Ik kreeg een blaadje met kortingsstickers in de bus, dus ik ga maar's kijken met m'n vriendin.

Nog meer mensen van de partij?
 
Leuke zaak, maar voor mij helaas een beetje te ver weg. In september zijn we er te gast geweest met de VFROC en kregen we een rondleiding langs alles wat met het Superbike/Supersport-team te maken heeft. Dat was de reis wel waard!
 
Leuke zaak, maar voor mij helaas een beetje te ver weg. In september zijn we er te gast geweest met de VFROC en kregen we een rondleiding langs alles wat met het Superbike/Supersport-team te maken heeft. Dat was de reis wel waard!

de pitstop dagen zijn ook altijd de moeite waard. volgens mij is dat altijd het weekend voor de superbike in nederland. dan is ook alles open ter bezichtiging erg leuk. goede aanbiedingen altijd en gratis dyno... gekkenhuis :P
 
2 keer per jaar.

voor de superbike en ergens in augustus
toppie voor elkaar, en ik kan er op de fiets naar toe en ze hebben er lekkere broodjes hamburger
 
Ik heb al een heel forum in de gaten te houden dus ik heb deeltje 4 maar aan een ander overgelaten 8-)
Hier maar even een plaatje van die van mij in wintermodus :+ (duosteunen eraf en ingespoten met S100 anticorrosie)
Van het voorjaar plaats ik wel een mooi plaatje en dan heb ik ook de rimstriping met Nickname erop :9
[afbeelding]

Eeeuh had ik wel gedaan, maar begreep later dat je een andere wilde schieten voor de OP. Maar niet getreurd, hij staat er nu weer tussen !
 
Eeeuh had ik wel gedaan, maar begreep later dat je een andere wilde schieten voor de OP. Maar niet getreurd, hij staat er nu weer tussen !
*O* thnx...
Het voorjaar duurt nog even dus daarom zolang deze :+
Voor hetzelfde geld is er in het voorjaar al een deeltje 5 en sta ik het hele deeltje 4 fotoloos :N ... vandaar.
 
Hoi ik ben ook weer van de partij.
CassiusZ uit de omgeving van Alkmaar...enne hierbij ook een piccie van mijn banaantje!!

full
 
Anders vanavond wel, t*ring wat was het druk zeg. Voor diegenen die er bekend zijn: in de kledingshop stonden aan beide kassa's rijen van een meter of 10 :X

Wel weer supergoed verzorgd hoor: koffie en fris, gevulde speculaas (:9) en chocola, snacks, de hele mikmak.

Oh, en ik heb verder niks gekocht :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan