Brede CB350/400f velgen ZGAN!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gais

MF veteraan
11 jun 2001
4.762
1
Hilversum
Met pijn in mijn hart, ik vind ze namenlijk erg mooi :9 Ik wil graag met trommel rijden dus deze zijn overbodig geworden.

Een jaar of drie geleden opgeknapt met een nieuwe voorvelg is 1,85" breed (welke origineel achter zit) en een nieuwe achtervelg van een 2,50" breed. Naven gestraald en gespoten, nieuwe verchroomde spaken, wiellagers zijn nog soepel.

Gewoon een mooie set velgen welke zo in je 350 of 400 four passen, achterband is zowat aan vervanging toe (zit nog profiel op) en voorband zit er aan te komen (Metzeler lasertecs)

Vraagprijs 260 euro.
full
 
Laatst bewerkt:
Plaatjes van de vorige eigenaar, heb alleen met het voorwiel wat kilometers gereden.

wielencb400breed001zj1.jpg

wielencb400breed007sm0.jpg

wielencb400breed005qv0.jpg

wielencb400breed006rv9.jpg
 
Welke bandenmaat kan je hier nou op kwijt? en alles is plug en play? ( cb350F 1973 )
Miss wel interesse, weet niet of je prijs nog een beetje onderhandelbaar is?
 
Alles plug en play, zit nu voor 90/90 en achter 120/80. Achter kan niet breder ivm kettingscherm, voor wel iets maar dat zou ik niet doen (gaat die alleen maar slechter van sturen)

Mocht je interesse hebben stuur maar een mailtje met wat je er voor over hebt.
 
Laatst bewerkt:
Hmm...word er dus niet egt heel veel breder van...ga der nog is goed over nadenken, sorry...
 
Bredere banden wil je toch niet op je CB'tje. Het is meer dat de velgen wat meer aanwezig zijn wat ik erg mooi vind, bijkomend voordeel is dat de bandjes beter bij de velg passen wat weer ten goede komt aan de stuureigenschappen.
Nieuwe velgen en spaken kosten meer, speelde voor mij toen ook mee.
 
en bij mij een 90/90-18 BT45 te verkrijgen, nieuw, voor €50 .. Gais en ik wonen 10km van elkaar vandaan, dus kan je alle moois in 1x ophalen :)
 
Laatst bewerkt:
Oja, heb zelf nog een gebruikte (maar wel vrij jonge met veel profiel) BT45 achterband. Uit mijn hoofd is die 120/80-18" Niet meer nodig aangezien ik voor mijn XJ een complete set wielen met zgan banden heb gekocht.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan