BT002 voorband

RSV31

MF veteraan
26 jun 2006
2.616
204
1x voorband Bridgestone BT002 120/70/17 te koop. Aantal sessies gebruikt op het circuit, voor de openbare weg nog voldoende profiel voor duizenden kilometers.

EUR. 35,-[DOCLIB=633074,d733e79a8815fd93f2d3eebede4d512c,45141,0,0]


T.E.A.B.
 
Laatst bewerkt:
.
full
 
Hebbie geen achterbandje dit keer?

Hoi, Zwijndrecht toch?

Nee nog niet, zal midden augustus worden denk ik. Ik had van deze set ook een achterband, maar mijn achtervering liet me in de steek en heb de band aardig kapot gereden.

Hoe bevalt de voorband?
 
Voor de helft? :N :+

Voor EUR. 25,- kan je band komen ophalen. Voor minder gaat ie niet weg. Verkoop al jaren gebruikte bandjes en EUR. 25,- met nog zoveel profiel is niet veel geld hoor

Band is op te halen in Dordrecht
 
25 euro :N

wel een hoop profiel op, maar hij is helemaal in een punt afgesleten ......
nice stuurwerk dan by the way !
maar goed, niet meer geschikt voor op de straat.

ik stunt er mee dus dan hoef ik het niet van strak stuurwerk te hebben.

anyway .... mijn bod blijft staan.... dus je kan altijd kontakt met me opnemen
als je eigen prijs niet wilt lukken.

suc6
 
25 euro :N

wel een hoop profiel op, maar hij is helemaal in een punt afgesleten ......
nice stuurwerk dan by the way !
maar goed, niet meer geschikt voor op de straat.

ik stunt er mee dus dan hoef ik het niet van strak stuurwerk te hebben.

anyway .... mijn bod blijft staan.... dus je kan altijd kontakt met me opnemen
als je eigen prijs niet wilt lukken.

suc6

Mwoah, valt nog best mee. Mijn achterband (ook BT002) is kaler aan de zijkanten. Daar zijn die gaatje al bijna verdwenen :P
 
Mwoah, valt nog best mee. Mijn achterband (ook BT002) is kaler aan de zijkanten. Daar zijn die gaatje al bijna verdwenen :P

Dus is mijn vering kwalitatief beter en goed afgesteld en die van jou niet........ :W

Open ff een nieuw topic of zo: Wie heeft de kaalste achterband en kan dus het beste sturen en heeft dus de grootste piemel.
 
Dus is mijn vering kwalitatief beter en goed afgesteld en die van jou niet........ :W

Open ff een nieuw topic of zo: Wie heeft de kaalste achterband en kan dus het beste sturen en heeft dus de grootste piemel.

Weet niet of je :+ nu vergeten bent of dat ik je op je pik getrapt heb... maar ik bedoel dus gewoon dat deze nog lang niet versleten is. Ik rij er gewoon langer mee door.
 
Laatst bewerkt:
Weet niet of je :+ nu vergeten bent of dat ik je op je pik getrapt heb... maar ik bedoel dus gewoon dat deze nog lang niet versleten is. Ik rij er gewoon langer mee door.

Op mijn pik getrapt _O- .........nope. Zet vaker zaken te koop, wordt een beetje simpel van de off-topics posts op moment dat je zaken te koop aan biedt. That's all.
 
Op mijn pik getrapt _O- .........nope. Zet vaker zaken te koop, wordt een beetje simpel van de off-topics posts op moment dat je zaken te koop aan biedt. That's all.

Ik wou alleen helpen door te zeggen dat die band (ook aan de zijkanten) nog lang niet op is... dus helemaal niet off-topic.

Maar goed, excuus...
 
Ik wou alleen helpen door te zeggen dat die band (ook aan de zijkanten) nog lang niet op is... dus helemaal niet off-topic.

Maar goed, excuus...

Offtopic: Excuus neej joh dat moet je niet doen ... lekker rellen :X

Ontopic: istie nou nog steeds niet weg pff en dat voor een bandje .. :?
Ps: enneh wel ff checken op proppen etc ;) ;)
 
Ook hier oma weer even gezien..........

Schuur moet leeg, dus wie komt de band halen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan