XBR 500 S slachtfeest

2 sep 2005
32
0
Enske
Met pijn in het hart moet ik afscheid nemen van mijn trouwe Honda XBR500S (b.j. 1990). Wegens een ongeluk total loss moeten verklaren '( . Echter nog vele onderdelen in prima staat, o.a.:

- Z.g.a.n. kettingset (< 100 km)
- BT45 bandenset (< 5000 km)
- Stahlflex remleiding (2 ritjes)
- Motorblok (ca 90.000 km, waarvan ca 15.000 na eerste revisie)
- Accu (< 1 jaar)
- Nieuw beklede buddyseat

Daarnaast heb ik nog vele reserve-onderdelen liggen, waaronder:
- 2 gave uitlaat+demper sets (1 geheel)
- comstar achterwiel + achterband
- zijkapjes voorzien van XBR500 bestickering
- complete koplamp
- luchtfilter, nieuw in verpakking
- oliefilter, nieuw in verpakking

Interesse in een onderdeel? Mail even.
full
 
Zonde van zo'n mooie fiets.....
Beterschap met de revalidatie. Volgens mij kom ik je nog wel tegen bij de MSG, als ik denk dat ik tegen degene praat waarvan ik denk dat je bent ( :? ik snap het zelf ook niet meer :P ) Ik ben iig die jongen met de guzzi en de cb250rs
 
50 eu en een krat bier, voor de MSGers die ze van de velgen moeten halen.

:Y

Wanneer gaat dat gebeuren? Zorg ik dat ik er dan niet ben :+ :P

Wat wil je trouwens ongeveer hebben voor het blok? Ben wel benieuwd of zoiets in het cbtje te knutselen is :)
 
Laatst bewerkt:
Kan je nu al zeggen dat een 500 blok te hoog is voor een RSje. Ik heb wel eens een XR500 blok geprobeerd te passen...maar de kop is te hoog. Een RVCC blok zal nog ietsje groter zijn. Sowieso framebuizen bovenaan aanpassen..blokophanging onder past wel.
Succes MZlllss,Rob.
 
Wat wil je trouwens ongeveer hebben voor het blok? Ben wel benieuwd of zoiets in het cbtje te knutselen is :)

Nog niet echt een idee van. Doe eens een voorstel :)

Het blok loopt, maar het bovenste blokophangpunt is gescheurd. Moet nog wel te fixen zijn, maar momenteel dus suboptimaal.
Superfijn blokje trouwens, voor een dikke eenpitter enorm "smooth"!

Ohja, tis wel 45 paardekrachten :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan