arrow uitlaat met superpole motogp demper. gsxr-600 k1k2k3

Daniel88

Die hard MF'er
14 nov 2003
268
0
Breda
Omdat ik circuit ga rijden en me originele uitlaat er weer op ga leggen, verkoop ik deze set.

Het bestaat uit een Arrow uitlaatsysteem (1 jaar oud) en een Superpole motogp demper (kenners kennen deze demper).

Je begrijpt natuurlijk wel wat voor geluid dit maakt! echt enorm lekker geluid, net een formule 1. hij klapt behoorlijk en komen zelfs blauwe vlammen uit de demper.

Ik ben zelf een enorme geluidsfreak, en heb zelfs in een jaar tijd meer dan 4 dempers erop gehad. steeds opzoek naar het ultiemere. De demper die erop zit staat bekend om zijn enorm vette geluid en dat maakt hij zeker weer. daarnaast staat de uitlaat nog een stuk mooier en hoger als de originele.

Voor een indruk van het geluid moet je me maar even een mailtje sturen bij intresse. De uitlaat gaat niet voor een dumpprijs weg, anders houd ik hem erbij!

het arrow systeem met demper koste 1250 euro en de demper van superpole 404 euro. Dus de set heeft mij een behoorlijk bedrag gekost, 550 lijkt me een erg schappelijke prijs!

Groeten, Daniel

Ps: demper word niet los verkocht!
full
 
je moet niet zittttennn aan me nikkiesssss :+

vette demper heb um ook *O*
voor max kabaal lekker deze aanschaffen :Y
 
ik heb er maby interresse in voor mijn gsx-r750k1 maar will maby ook soms een circuit dag rijden kan hier ook een db killer in en zit er een e keuring op? kun je mij mailtje sturen met het geluid :) max_v_o@msn.com
groetjes
 
you've got mail

geen e-keur, wel db killer. en kunt je originele demper pas laten maken voor circuitdagen.
 
Laatst bewerkt:
you've got mail

geen e-keur, wel db killer. en kunt je originele demper pas laten maken voor circuitdagen.


ik heb er maby interresse in voor mijn gsx-r750k1 maar will maby ook soms een circuit dag rijden kan hier ook een db killer in en zit er een e keuring op? kun je mij mailtje sturen met het geluid max_v_o@msn.com
groetjes

Tis echt een supermooie demper, met bijbehorend geluid, denk daarom ook niet dat de db killer afdoende zal zijn op het circuit :N , gezien de herrie zonder :9~ :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan