MF-ers in Ede part 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor een tientje een dagje rijden gaat je niet meer lukken. Nu moet je een KNMV verzekerings pasje hebben. Die is een jaar geldig en kost 45 Eurie, kun je kopen bij een motocross club (maakt niet uit welke eigenlijk). Zonder die pas hoef je niet bij een baan te komen om te trainen. Dagje trainen verschilt per club. Gewoonlijk rond de 10 euro maar als je lid bent meestal gratis.
Rij zelf het meest wedstrijden in de Achterhoek en een beetje trainen in Arnhem of Ermelo. Streekwedstrijden en Uitwisselings wedstrijden in het oosten zijn echt mooi. Afgelopen seizoen helaas te weinig aan toe gekomen ivm klussen aan huis e.d. voordat me vriendin ging bevallen. Volgend jaar beter. :Y

Klinkt erg netjes allemaal toch? Zijn nette bedragen!
Ik wil er wel eens een x kijken, wanneer begint het weer?
Er staan een hoop crossers te koop en volgens mij hoeft het ook allemaal
niet zo belachelijk veel te kosten om een dagje plezier te hebben.
Ook lekker dat het relatief gezien nog in de buurt is!
 
Yup, is allemaal best te doen hoor. Alleen de aanschaf van motor en kleding kost wel iets.

Sommige cross banen zijn in December gesloten. Nunspeet niet, Arnhem weet ik niet zeker.
Winter is meestal zo nat en slecht dat de banen niet veel soeps zijn om te gaan rijden en dicht zijn. Beter begin Maart maar weer es gaan kijken.
Zou zowiezo wachten tot het nieuwe jaar met het aanschaffen van een trainingspas. Ik haal 'm bij de secretaris van de club in Arnhem. Die man woont in Ede dus bel ik 'm even op en haal de pas zo bij hem thuis af.
Als je meer wilt weten stuur me dan maar een berichtje.
 
Laatst bewerkt:
Yup, is allemaal best te doen hoor. Alleen de aanschaf van motor en kleding kost wel iets.

Sommige cross banen zijn in December gesloten. Nunspeet niet, Arnhem weet ik niet zeker.
Winter is meestal zo nat en slecht dat de banen niet veel soeps zijn om te gaan rijden en dicht zijn. Beter begin Maart maar weer es gaan kijken.
Zou zowiezo wachten tot het nieuwe jaar met het aanschaffen van een trainingspas. Ik haal 'm bij de secretaris van de club in Arnhem. Die man woont in Ede dus bel ik 'm even op en haal de pas zo bij hem thuis af.
Als je meer wilt weten stuur me dan maar een berichtje.

Ja super dank je!
Ik ga zelf een beetje spitten voor info en kijk een beetje op Mp voor de prijzen.
Sie huuren nuch von uns!
 
:W zoo ben er ook weer even, zo tijd voor huiswerk, maar eerst ff pose met wat ik wil gaan kopen :P
ben er nog niet helemaal over uit, want heb het geluid nog niet in t eggie gehoord, maar denk dat dit hem wel gaat worden *O*
en dan de titanium versie :9~
full
 
:W zoo ben er ook weer even, zo tijd voor huiswerk, maar eerst ff pose met wat ik wil gaan kopen :P
ben er nog niet helemaal over uit, want heb het geluid nog niet in t eggie gehoord, maar denk dat dit hem wel gaat worden *O*
en dan de titanium versie :9~
[afbeelding]

Denk je dat?
Ik zou het wel zeker weten dat dat hem wordt :} !
Dat gaat super staan op jouw 675 :9
Heb even opgezocht hoe hij gaat klinken en dat is niet mis!
Trouwens wel gaaf wat hij met zijn kentekenplaat heeft gedaan, nog verlicht ook.
Ben benieuwd ;) !
 
Laatst bewerkt:
8-)

[http://img.photobucket.com/albums/v396/thebeerhunter/IMG_7692.jpg (afbeelding)]

mooi he die sneeuw ;)

:Y ik was een weekendje weg met de family in heledoorn, ik op mtbroutes kijken of er nog wat in de buurt was, en ja hoor gewoon het park af fietsen en je zit al op de route *D maar wat een baggerbende zeg en zeer slecht aangegeven nog ff lopen dwalen kwamen we op een gegeven moment weer bij het park uit gelukkig _O- en wat had ik spijt dat ik me schoenhoezen niet aan had gedaan :')
 
hier is trouwens weinig sneeuw gevallen in vergelijking met heledoorn, daar lag toch zeker een cm of 14/15 :)
 
:W zoo ben er ook weer even, zo tijd voor huiswerk, maar eerst ff pose met wat ik wil gaan kopen :P
ben er nog niet helemaal over uit, want heb het geluid nog niet in t eggie gehoord, maar denk dat dit hem wel gaat worden *O*
en dan de titanium versie :9~
[afbeelding]

ff hallootje voor iedereen want ik leef ook nog :W

enne @ onderkruipsel

DOEN!!! :9~ die titanium heb ik ook onder de TL liggen alleen van een andere type TB en de meeste van hier kunnen inmiddels wel vertellen dat daar een beste bak met leuke herrie in zit :9~ alleen jij hebt een cillindertje teveel ;) maar dat zal verder niet uitmaken ;) *D

full
 
:Y ik was een weekendje weg met de family in heledoorn, ik op mtbroutes kijken of er nog wat in de buurt was, en ja hoor gewoon het park af fietsen en je zit al op de route *D maar wat een baggerbende zeg en zeer slecht aangegeven nog ff lopen dwalen kwamen we op een gegeven moment weer bij het park uit gelukkig _O- en wat had ik spijt dat ik me schoenhoezen niet aan had gedaan :')

Schoenhoezen moet ik nog es kopen. Was laatst met een maatje van me die ze had maar dat is toch wel super hoor. Ik had natte en kouwe voeten en bij hem niks aan de hand.
Toch maar weer es naar Bocholt om es even te winkelen. :)
 
:W zoo ben er ook weer even, zo tijd voor huiswerk, maar eerst ff pose met wat ik wil gaan kopen :P
ben er nog niet helemaal over uit, want heb het geluid nog niet in t eggie gehoord, maar denk dat dit hem wel gaat worden *O*
en dan de titanium versie :9~
[afbeelding]


Mooie dempers hoor. Vind de zwarte eind doppen zeer geslaagd.
 
Schoenhoezen moet ik nog es kopen. Was laatst met een maatje van me die ze had maar dat is toch wel super hoor. Ik had natte en kouwe voeten en bij hem niks aan de hand.
Toch maar weer es naar Bocholt om es even te winkelen. :)
hmm, zit zelf te twfijelen tussen schoenhoezen of waterdichte sokken. Schoenhoezen zijn zo teer...
 
Voor een tientje een dagje rijden gaat je niet meer lukken. Nu moet je een KNMV verzekerings pasje hebben. Die is een jaar geldig en kost 45 Eurie, kun je kopen bij een motocross club (maakt niet uit welke eigenlijk). Zonder die pas hoef je niet bij een baan te komen om te trainen. Dagje trainen verschilt per club. Gewoonlijk rond de 10 euro maar als je lid bent meestal gratis.
Rij zelf het meest wedstrijden in de Achterhoek en een beetje trainen in Arnhem of Ermelo. Streekwedstrijden en Uitwisselings wedstrijden in het oosten zijn echt mooi. Afgelopen seizoen helaas te weinig aan toe gekomen ivm klussen aan huis e.d. voordat me vriendin ging bevallen. Volgend jaar beter. :Y
ik heb vroegah ook op terlet gereden *O* *O*
 
Yup, is allemaal best te doen hoor. Alleen de aanschaf van motor en kleding kost wel iets.

Sommige cross banen zijn in December gesloten. Nunspeet niet, Arnhem weet ik niet zeker.
Winter is meestal zo nat en slecht dat de banen niet veel soeps zijn om te gaan rijden en dicht zijn. Beter begin Maart maar weer es gaan kijken.
Zou zowiezo wachten tot het nieuwe jaar met het aanschaffen van een trainingspas. Ik haal 'm bij de secretaris van de club in Arnhem. Die man woont in Ede dus bel ik 'm even op en haal de pas zo bij hem thuis af.
Als je meer wilt weten stuur me dan maar een berichtje.
ik heb mn complete crospak incl. volledige body protector (is zo'n jasje geval) bij polo in kleve gekocht :Y
scheelde me dik de helft op nederland met dat spul :P :P


full



 
vond ik ook ja :Y

dit is gewoon een huismerk oid, en was iets van 250 euro bij elkaar.
(helm en bril had ik al)

maar ze hebben ook wel alpine stars cross spul liggen, maar dat is toch weer duurder.


duurste was iig de laarsjes, die kwamen op iets van 120 euro uit dacht ik, maar je kan er wel heel veel spullen los voor krijgen als er wat aan kapot gaat :Y
 
Mooi prijsje maar met alle respect soes, als ik met goedkope kleding me in het motocross wedstrijd seizoen gooi, dan is het binnen een half jaar door gesleten en kan ik het weg gooien.
Met een XR in het veld knallen zal prima gaan, maar met 40 idioten op de baan krijg je toch heel wat zand te verwerken.
Ik koop toch altijd wel degelijk spul. Heb nu kleding van Fox, Tech 8 laarsen van Alpinstars. Kost veel meer maar gaat toch een paar seizoenen mee.

Hier plaatje van mij van een paar jaar geleden. Ik ben uiteraard no. 98. :)

02jb40.jpg
 
Mooi prijsje maar met alle respect soes, als ik met goedkope kleding me in het motocross wedstrijd seizoen gooi, dan is het binnen een half jaar door gesleten en kan ik het weg gooien.
Met een XR in het veld knallen zal prima gaan, maar met 40 idioten op de baan krijg je toch heel wat zand te verwerken.
Ik koop toch altijd wel degelijk spul. Heb nu kleding van Fox, Tech 8 laarsen van Alpinstars. Kost veel meer maar gaat toch een paar seizoenen mee.

Hier plaatje van mij van een paar jaar geleden. Ik ben uiteraard no. 98. :)

[http://i253.photobucket.com/albums/hh62/Jefro98/board/02jb40.jpg (afbeelding)]
die kleding van me is ook voor hobbymatig gebruik, en daar is het goed genoeg voor :Y
 
Weet ik, en je hebt helemaal gelijk. :Y

Wil alleen maar tegen Nielsefiets zeggen dat ie goed moet nadenken wat ie precies wil gaan doen op de crossbaan. Als je met een man of 20 aan het racen of trainen bent gaat het hard achteruit met laarsen en kleding.
Koop ook een goede cross bril die tegen een stootje kan. Neem een gerenormeerd merk als Scott, Smith of Oakley o.i.d.
 
Weet ik, en je hebt helemaal gelijk. :Y

Wil alleen maar tegen Nielsefiets zeggen dat ie goed moet nadenken wat ie precies wil gaan doen op de crossbaan. Als je met een man of 20 aan het racen of trainen bent gaat het hard achteruit met laarsen en kleding.
Koop ook een goede cross bril die tegen een stootje kan. Neem een gerenormeerd merk als Scott, Smith of Oakley o.i.d.
heb iig een hjc helm, en een scott brilleke op mn kop zitten :Y

draag normaal ook kniebeschermers onder mn broek, is wel net zo lekker als ze voor je
met stenen gooien tijdens het illegaal crossen in apeldoorn noord O-)


en duik er nu in :W
 
truste allemaal dan maar..

Dat lekker raggen blijft mij ook kriebelen.
dit jaar "bijna" een soes 650 nogiets ofzo gekocht, gelukkig trapte ik m verkeerd aan en toen iets met kickstarter die HARD terug kwam zetten en daarna een pees en auw... ziekenhuis..

Voor mij zou het ook voor nu en dan gaan en lekker ff uitleven en dan zou ik ook niet top kwaliteit gebruiken maar voor wedstrijd gedoe en meer serieus werk heb je meer nodig... true... maar just for fun... boeiuh.. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan