onderstel aanhanger motor quad aanhangwagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bolski

MF veteraan
Donateur
29 okt 2003
59.714
94
Zeer geschikt voor het vervoer van één of twee motoren of een quad. Een plaat hout of tranenplaat erop, eventueel een gootje en klaar. Of om af te bouwen als aanhanger of gesloten bagagewagen. Dit onderstel ligt als een blok achter je auto. In goede staat verkerend onderstel met 450 kg as. Met goede banden, inclusief reservewiel en bevestiging daarvoor op de dissel. Met 4 goedlopende uitdraaipootjes, op de foto zijn de achterste 2 pootjes ingedraaid. Merk Vlukon. Het staal van het onderstel is in goede staat, hier en daar lichte roest, beslist nergens diepe roest of doorgerot. Met goede koppeling zonder speling. Er zit nog geen verlichting op, er even een stukje mee rijden voor een proefrit moet echter geen probleem zijn omdat de lichten van de trekkende auto goed te zien zijn. Of neem een losse verlichtingsbalk mee.

Afmetingen:
Tussen de wielen 115 cm
Totale lengte 280 cm
Dissel 115 cm
Lengte van de "laadvloer" 165 cm
Breedte van de "laadvloer" 126 cm
full

full

full


Doe eens gek, doe een bod.

Eventueel 2 gootjes en 1 oprijplaat er bij te koop. Leuker kan ik het niet maken.
 
Laatst bewerkt:
Het is dat ik geen aanhanger hier kan stallen(ja, daar heb jij wat aan |( ), of ik zou een garagebox erbij kunnen huren natuurlijk ;)
 
Eventueel met 2 gootjes en 1 oprijgoot er bij te koop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan