Ducati onderdelen opruiming... (Supersport/Monster)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cobus-Jan

MF veteraan
1 jun 2005
2.069
0
Van mijn Ducati Supersport 750 project heb ik nog enkele onderdelen "over". Er zit ook nog wat van een Monster 600 tussen. En waarschijnlijk passen enkele delen ook op andere tweekleppers.

Lage prijs, niet goed geld weg garantie. Alleen verzenden.







In feite is alles te koop wat je op de foto ziet (met uitzondering van de werkbank :P ). De actuele lijst houd ik hier bij: Reiding.com

/Edit: Te laat... Alle onderdelen zijn nu bij De Ducati Deskundige te vinden...
 
Laatst bewerkt:
Vind dat je het netjes aanpakt...mooie foto's ed.
Maar waarom zoveel moeite voor zo weinig centen?

kuchdoorgedraaide hobbyfotograaf

Waarom trek je niet exclusieve/ oude crackfietsen uit elkaar?
Meet de slijtage van alle onderdelen op adh WPboek. Gooi weg wat niet interessant meer is. Wat wel goed is spoel je in een spoelbak, olie de lagers opnieuw in, maak genummerde groepjes van onderdelen, fotograffeer die en verkoop ze als vaste pakketjes.

Liefhebbers zien dat je met respect met de onderdelen omgaat van hun 'grote liefde' en ze weten dat wat ze kopen nagemeten is volgens wphb. Afdingen doen ze dan niet meer.

Financiel levert dat opzekers meer op. En denk dat je daar ook leukere foto's van kan schieten.
 
Laatst bewerkt:
Vind dat je het netjes aanpakt...mooie foto's ed.
Maar waarom zoveel moeite voor zo weinig centen?

kuchdoorgedraaide hobbyfotograaf

Waarom trek je niet exclusieve/ oude crackfietsen uit elkaar?
Meet de slijtage van alle onderdelen op adh WPboek. Gooi weg wat niet interessant meer is. Wat wel goed is spoel je in een spoelbak, olie de lagers opnieuw in, maak genummerde groepjes van onderdelen, fotograffeer die en verkoop ze als vaste pakketjes.

Liefhebbers zien dat je met respect met de onderdelen omgaat van hun 'grote liefde' en ze weten dat wat ze kopen nagemeten is volgens wphb. Afdingen doen ze dan niet meer.

Financiel levert dat opzekers meer op. En denk dat je daar ook leukere foto's van kan schieten.

Ik kan je motivatie helemaal voorstellen. Echter is mijn visie anders. Voorheen heb ik ladingen onderdelen van bromfietsen verkocht. Zoals van Zundapp en Honda 4-takts. Dat spul is (was) gewild en omdat ik vrijwel niets verdiende was het een leuke bijverdienste.
Echter zijn mijn vrije uren schaars en kan ik met werken meer verdienen. Maar momenteel ben ik met een grote opruim actie bezig. In de afgelopen jaren heb ik te veel spul verzameld. En begin dit jaar heb ik de balans opgemaakt wat ik wil en daarvoor ben ik van alles aan het opruimen. Kostbaar of niet, alles wordt verkocht. In de container gooien kan altijd nog en voor de prijs hoef je het niet te laten. Als iemand alles in één keer mee wil nemen kan dat natuurlijk ook...

Het gaat er in de eerste plaats om dat het flink opruimt en als ik daar nog iets voor terug krijg is dat mooi. Om werk zit ik niet verlegen, maar wie weet dat iemand er nog wat aan heeft.

Dus als je nog een Ford Fiesta 16V kop zoekt of een videocamera met RAM mount, ik heb het in de verkoop. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan