Echte Carbon Spiegels van Hafer ( Lightech)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Synergy

Die hard MF'er
5 okt 2006
551
0
Echte Carbon Spiegels van Hafer ( Lightech) en dus geen nepcarbon ofzo.
Ik heb ze besteld voor mijn YZF-R1 van 2006 , maar ze passen op een hoop motorfietsen omdat de voetjes verstelbaar zijn ( 27,5 mm tot 42 mm )

Deze hebben 1 dag op mijn motor gezeten , maar ik persoonlijk zag er niet zoveel in
ben die grote lelijke spiegels van mijn R1 gewend
Dus de spiegels zijn zo goed als gloednieuw

Bij het monteren van de spiegels heb ik 1 voetje te vast aangedraaid waardoor deze iets beschadigd is
Maar heb een gloednieuwe set voetjes inclusief alle boutjes en moertjes besteld , en die zijn vandaag met de post binnengekomen. ;)
Dus in feite heb je dan een reserve setje

De spiegel kost nieuw 160 euro excl. verzendkosten , zowel bij Hafer als bij Sparkstrading

Mijn vaste prijs is 100 euro en dat lijkt me dan heel reel ;) ( verzendkosten 5,60 ongev.)

serieus geintresseerden kunnen mij contacteren op via mijn email
bguney@telfort.nl


hier een linkje
Klant-login

Hieronder nog wat foto's ( die ene foto krijg ik maar niet gedraaid , maar dat lukt jullie zelf vast wel _O- )

399684414_6_ZDyN.jpeg


399684834_6_uZqT.jpeg


399684856_6_pyDn.jpeg
 
@TL Mike ,

Tuurlijk laat ik het weten als ik ze dan nog heb ;)
 
kan me idd niet herinneren dat ik je ooit met deze spiegels heb zien rijden. dat terwijl ik jou echt vaak heb zien rijden :D

ps: blijft 1 vd mooiste ereentjes die ik ken!!

greetzzz>>BAP SEKO
 
hey hey,
zou wel even willen komen kijken...met de spiegels die ik nu heb zie al helemaal niks(laatst weer aangehouden na een fijne meting van 39 km te hard...wil nu wel eens een keer willen zien wie me
aan het filmen is dus ben echt op zoek naar andere spiegels zonder het hele design van m'n motor te verkloten).
Als je in de buurt woont kom ik het weekend wel even kijken.
hoor het wel.
mvg johan
 
@Suzuki Carbon ,


Ik weet niet hoe je huidige spiegels zijn , maar met deze spiegels zag ik zelf ook niet veel , moest steeds me ellebogen naar binnen trekken om iets fatsoenlijks te zien
Alleen het kan ook per motor en plaats van de spiegels wel schelen. dus ik durf niet te zeggen of ze op jou motor funtioneel zijn .

Ze zijn in ieder geval ontzettend mooi 8-)

Maar als je wil komen kijken , neef effe contact op per mail . zodat we wat kunnen afspreken

groetjes
 
is die schutting nou van het Umpa Lumpa type of is betreffende buuf de dochter van Langnek uit de Efteling?

SMS langnek aan naar 1234 :P

en zie wat je buuf kost, en kan })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan