Digitale sneldheid/toerenteller merk Acewell

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ollie23

MF'er
16 okt 2008
68
0
Groningen
Acewell Tachometer + Drehzalhmesser ACE-2853

Het dashbord voor de liefhebber, digitaal met behoud van basisfunctionaliteit, zoals knipperlichten en brandstof indicator. Ideaal voor de motorfiets met analoge klokken. Licht, klein en overzichtelijk.

Specificaties:
  • Multi-functionele LCD motor computer inclusief: analoge en digitale toerenteller
  • sneheidsmeter
  • dagteller
  • totale afstandsteller
  • klok
  • gemiddelde snelheidsmeter
  • maximale snelheidsmeter (Wat was je topsnelheid?)
  • rit timer (Hoe lang heb je gereden?)
  • total rit timer

Afmetingen:
- Doorsnee: 64mm
- Diepte: 29 mm
- Gewicht: 140 gr.

Daarnaast bevat de computer:
  • 6 LEDs voor verschillende doeleinden/indicatoren (knipperlicht, brandstof lampje).
  • LCD geeft middels 2 rijen digitale en een analoge graphische balk de toerenteller functie weer met blauwe LED backlight.
  • Odometer en totale rij tijd worden opgeslagen in geheugen, ook als deze uitgeschakeld is.
  • De computer toont altijd de klok, ook als alle andere functie uitgeschakeld zijn.
  • Een uitgebreide reeks instellingen om de wielomtrek mee in te voeren (1-3999mm).
  • Metrisch/Brits system optie beschikbaar.
  • Inclusief snelheids sensor en magneet kits.
  • Optioneel een mechanische snelheidssensor beschikbaar.
  • Uitstekend waterafstotend en bestand tegen vibraties.


Nooit gebruikt, zit in originele doos. Compleet met installatiehandleiding.

€150,-- (incl. verzendkosten) of doe een goed bod!
full
 
Laatst bewerkt:
aan het einde van dit filmpje is er 1 in actie te zine:

http://www.youtube.com/watch?v=QFXmbubINPM

Een functie die je vergeten bent: je kunt een toerental instellen waarop de toerenteller begint te knipperen zodat je uit je ooghoeken kunt zien dat je moet schakelen.

Ik dacht, ik help je even verkopen :P


(tellertje bevalt mij uitstekend trouwens, was niet lastig in te bouwen en ik heb ene hekel aan electra)
 
:? beker?

Er vanuit gaande dat ik snap wat je daar mee bedoelt zeg ik: ja! _O- :Y

De achterkant is zwart, zonder kapje zeg maar. Voor inbouw inderdaad.
 
Een functie die je vergeten bent: je kunt een toerental instellen waarop de toerenteller begint te knipperen zodat je uit je ooghoeken kunt zien dat je moet schakelen.
[flauw]
ik weet niet hoe jij op de motor zit, maar ik kan m'n toerenteller niet vanuit mijn ooghoeken zien :P

[/flauw]
succes met de verkoop
schop O-)
enz..

einde zinloze post
 
okeeeee... het wil nog niet zo vlotten. B|

Deze teller heb ik in 2006 gekocht bij Quadworld voor € 225. Nooit gebruikt, nooit ingebouwd, zit nog netjes in z'n doosje met alle bijbebhorende zaken klaar om ingebouwd te worden!!

Mijn motor is inmiddels verkocht en hij ligt nu gewoon op de plank weg te stoffen...zonde! '(

Dus wie kan ik blij maken met deze ongelooflijk mooie teller? :Y
 
Mij, mail me maar ff.
Misschien dat we er uit kunnen komen qua prijs...
spikesgixxer at hotmail punt com
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan