Te koop: Yoshi Tri-Oval (zx10r) en TL stuff

SnickL

Die hard MF'er
16 jun 2005
713
0
Verschillende TL1000R onderdelen te koop:

- Spiegels (origineel, links&rechts) à 15E
- TL1000R handleiding
- Yoshimura tri-oval
- Camerasteun TL1000R
- Originele knipperlichten voorkant (links&rechts) à 10E
- Buddyseat à 25E

Alle prijzen zijn incl. verzendkosten (6,50)! :]

Voor verdere informatie mail naar nietnicks@gmail.com
 
Laatst bewerkt:
Is het doorstreept dan is het verkocht!
 
Laatst bewerkt:
De camsteun
ik heb intresse

Maar als ik het goed bekijk op motorsticker moet het een SBC22 versie zijn

ik heb een GS500E die ook een SBC22 nodig zal zijn

dus heb wel intresse maar hoop dat jij even kan kijken of ik de goeie versie te pakken heb dan

Groetjes
 
Zal even kijken welke versie het is. Voor de overige mensen die interesse hebben in bepaalde spullen: MAILEN GRAAG!!! (check dit topic lang niet zo regelmatig als mn mail)
 
hee hallo, ik zag ook dat je een yoshimura uitlaat had te koop voor de zx10, voor welk jaar is deze uitlaat (en wat voor 1 is het dr, is het een carbon of niet??) en wat wil je dr voor hebben

grz motormuisje78
 
hee hallo, ik zag ook dat je een yoshimura uitlaat had te koop voor de zx10, voor welk jaar is deze uitlaat (en wat voor 1 is het dr, is het een carbon of niet??) en wat wil je dr voor hebben

grz motormuisje78

29 nov 2007 topic aangemaakt , denk dat de yoshi al wel weg is ;)
 
Mailtje verstuurt over de camera steun

Dus komt wel goed
Mail hem gewoon hoop ook snel reactie te hebbe
 
Juist zie dat van de yoshi nog in de titel staat welke ik niet kan aanpassen. Yoshi is een hele tijd terug verkocht! :)
 
Bij gebrek aan reactie zijn de spiegels ook weer beschikbaar!
 
Spiegels zijn in goede staat op wat vliegenresten na. Oja zit wel een vreemde groenige aanslag in de randen onder het glas. Oxidatie oid :? Zie je alleen als je met je neus er bovenop staat btw... Spiegels hebben al deze tijd in de schuur gelegen sinds aanschaf TLR vanwege andere spiegels met knippers.

Buddyseat (deel waar je buddy op zit oftewel het zitje) is ook in goede staat op enkele waxresten na. Beetje schoonmaken doet in beide gevallen wonderen! ;)
 
Laatst bewerkt:
Spiegels zijn in goede staat op wat vliegenresten na. Oja zit wel een vreemde groenige aanslag in de randen onder het glas. Oxidatie oid :? Zie je alleen als je met je neus er bovenop staat btw... Spiegels hebben al deze tijd in de schuur gelegen sinds aanschaf TLR vanwege andere spiegels met knippers.

Buddyseat (deel waar je buddy op zit oftewel het zitje) is ook in goede staat op enkele waxresten na. Beetje schoonmaken doet in beide gevallen wonderen! ;)
groene stukken heb nu ook daar schiet ik niet echt veel mee op
het zou hooguit ietsje minder kunnen zijn
maar een zitje zodat ik eens een keertje m'n buddy mee kan nemen achterop kan geen kwaad
email staat in mijn profiel
 
Nou dave het lijkt erop dat ik het spulletje naar jou gaat doorschuiven zodra jij je TL heb -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan