TK carbon Yoshimura TRS dempers R1 vanaf 2004

luckyducy

MF veteraan
18 mei 2004
13.909
172
TK set Yoshimura TRS carbon dempers voor een R1 vanaf 2004 met schade aan de achter tuitjes(door wheely |( )
voor de handige harry is dit makkelijk op te lossen door er 2 nieuwe tuitjes aan te lassen(alu) of 2 nieuwe deksels te kopen bij een dealer.
Misschien als een mooi winterprojectje :]

set is nog geen 1000km gebruikt en verder in nieuwstaat met klemmen en beugels.

vraagprijs weet ik zo niet dus doe een bod,weet zelf ook niet wat dit nieuw kost :?

e-mail:luckyducyperformance@hetnet.nl
full
 
twee opmerkingen :+

zet gewoon je prijs erbij :Y :Y

als het ''zo'' gemakkelijk is om twee nieuwe kapjes erop te zetten , waarom doe je het zelf niet ????



gr. Henk
 
waarom ik ze niet zelf maak is dat ik geen Yamaha heb en misschien iemand hier blij kan maken met een paar mooie piepkes,we weten allemaal dat als je hier op het forum een prijs er bij zet je meestal alleen maar van die nutteloze reactie's krijgt :X
Mij gedachte was gewoon bieden of mail me met een mooi voorstel :)
twee opmerkingen :+

zet gewoon je prijs erbij :Y :Y

als het ''zo'' gemakkelijk is om twee nieuwe kapjes erop te zetten , waarom doe je het zelf niet ????



gr. Henk
 
ik vind niet dat je moet kijken naar prijzen op ebay,want daar is alles wel goedkoper,

als je een tv in de winkel koop zeg je toch ook niet van in america kost ie 300 minder,kijk maar op ebay.
is mijn mening teminste :+
 
:Y :Y :Y ,Ik heb hier laatst een Arai GRATIS aangeboden en dan nog heb je van die zeikers,op een of andere manier doe je het toch niet goed :r :r
Vraag me wel eens af hoe die HOLLANDERS het thuis hebben,moet haast hellemaal spik en span zijn (alles word immmer tegen inkoops prijs gekocht :+ )
maar laten we niet afwijken van waar het over ging dus wie nog een paar leuke piepkes zoekt laat het maar horen :)
ik vind niet dat je moet kijken naar prijzen op ebay,want daar is alles wel goedkoper,

als je een tv in de winkel koop zeg je toch ook niet van in america kost ie 300 minder,kijk maar op ebay.
is mijn mening teminste :+
 
Laatst bewerkt:
leuk dat verzenden vanuit de US,

vergeet niet dat het FREE SHIPPING alleen geldt voor binnen de US!!!

Verzenden + invoer komt er toch gauw €140 invoer + €60 verzendkosten bij !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan