VTR SP1&2 Meeting 2009

Meeting 2009 (Ulestraten SP Headquarters/Eifel)

  • 6&7 Juni

    Stemmen: 13 72,2%
  • 20&21 Juni

    Stemmen: 5 27,8%

  • Totaal aantal stemmers
    18
druk_495x245.JPG
 
Ik zal het mailtje van Stefan (bitubo suspension) even vertalen:


de 5de juni zit ich nog in het boetelandj
De 5de ben ik nog in het buitenland

de 6+7de hub ich in principe niks op de kalender nog wo ich noa toe mot en de 7de is waal een optie omdet ich noe nog neet kin zegge wie ich de 6de mit werk zit.
De 6de en 7de heb ik in principe niks in de kalender staan, waar ik heen moet. De 7de is wel een optie omdat ik nu nog niet kan zeggen hoe ik de 6de met mijn werk zit.

es ich het druk hub en er vearingswerk is..geit det veur. (omdet det centjuhs opbrink
Als het druk is met veringwerk, gaat dat natuurlijk voor (omdat dat geld opbrengt)

de zondig doon ich neet wirke dus det mot kinnuh maar.
Die zondag mot het dus kunnen lukken, omdat ik dan niet werk
aug hiej..ich vaar volgend jaor weer de supermono in duutsland maar de racekalender is nog neet oet..
Maar ook hier: volgend jaar rij ik de supermoto in Duitsland, maar de racekalender is nog niet bekend........


wie dan aug..es ich de 7de kin..dan kom ich aaf
Hoe dan ook: als ik de 7de kan, dan kom ik langs
maar alez..tis november 08..bitteke moeiliik om mich noe vast te legge veur juni 09 he..
maar alez... het is nu pas nov. 08 en het is een beetje moeilijk om nu al iets vast te leggen voor juni 2009, toch?
wat gaot ger doon? goat ger varuh dee 7de?
Wat gaan jullie allemaal doen? Gaan jullie ook een stukje rijden die 7de?

ennuh... ich wil geine workshop doon..
en ook... ik ga geen workshop houden
wil waol geweun doa zin zodet luuj get kinnuh vraoguh euver hun vearing of noa get fitskes kiekuh
Ik kan gewoon daar zijn, zodat mnsen vragen kunnen stellen over hun vering, en wat bikes na/bekijken.
(alhoewel ich er bie blief...steekwoord veur ne good sturende SP is gewichtreductie / dinger zin te zwaor )
(alhoewel ik er bij blijf: steekwoord voor een goedsturende SP is "gewichtsreductie"/dingen zijn te zwaar)

cheers
stefan


En nu maar hopen dat hij kan komen....
 
Laatst bewerkt:
6&7 Juni heb ik middagdienst. 20 Juni ben ik bij leven en welzijn op Assen.

20 juni heb ik inmiddels ook een circuitdag geboekt. H@nsie is er dan ook op Assen.

@Vinnie: leuk dat Limlands. Heb nog steeds geen vertaling nodig met een moeder die uit Roermond (Rummunj) kwam.
 
Laatst bewerkt:
Met mijn beperkte eigen huis en tuin sleutel ervaring, kan ik me voorstellen dat bijv. nieuwe olie, remblokken/bougies/ketting tandwielen vervangen niet zo'n probleem moet zijn. Daar kan ik zelfs nog een workshop in geven

Maar re-shimmen.... daar heb je toch wel speciaal tools en toch wel tijd voor nodig. Dus ik geef je weinig kans Don ....
 
Da's waarschijnlijk ook helemaal niet nodig maar voor nieuwe olie(Dikkere) stel ik mijn voorvoork graag te beschikking!
 
Vandaag wat verduidelijking opgezocht voor komend jaar. Blijkt dat het, zoals het nu lijkt, wel kan *O* .
Ik kom zowieso met de motor op de aanhanger. Moet vanuit Leeuwarden komen, dus dat zij wel heel veel snelweg km'ters op de motor... Ging er toevallig niet nog iemand mee vanuit het noorden?
 
wie van jullie woont er het dichtste bij de kust kunnen we afspreken om samen naar de meeting door te rijden. want drie uur alleen is toch beetje te veel van het goeie..
 
hoi .

ik woon bij eindhoven. maar ja ik heb vorig jaar ook met don afgesproken bij de mac en het laaste stuk samen gereden.
 
Volgens mij is de MAc in Eindhoven ieder jaar wel een verzamelplaats....
 
Laatst bewerkt:
wie van jullie woont er het dichtste bij de kust kunnen we afspreken om samen naar de meeting door te rijden. want drie uur alleen is toch beetje te veel van het goeie..
Waar precies woon je? Blankenberge (woonplaats in je profiel) heb ik nog nooit van gehoord namenlijk... Ik kom vanuit Friesland met de motor op een trailer die kant op namenlijk, dus toer heel NL door.

*edit* Ik zie het al, je komt vanuit Belgie :9
 
Laatst bewerkt:
Begrijp ik het goed dat Silverfang met Tomaaz mee rijdt?

Zo ja, dan heb ik ook nog plek op de aanhanger of wil ik mijn motor ook wel bij iemand anders opladen. Ik woon in omgeving Assen.

Sjoerd
 
Begrijp ik het goed dat Silverfang met Tomaaz mee rijdt?

Zo ja, dan heb ik ook nog plek op de aanhanger of wil ik mijn motor ook wel bij iemand anders opladen. Ik woon in omgeving Assen.

Sjoerd
Dat klopt. Kunnen natuurlijk ook altijd afspreken rond Zwolle dat we met z'n alle die kant op tuffen *D
 
Mag ik een optie plaatsen voor een plekje op de aanhanger Sjoerd?

Thanks in advance ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan