Paddockstand achter

The Nurd

Die hard MF'er
30 dec 2007
250
0
Lepels in te stellen van 25 tot 37 cm. Zoals te zien op de foto in goede staat.
Doe een redelijk bod (boven de 25 euro). Kan eventueel ook worden opgestuurd.
full
 
Tja, en als je hier kijkt dan zijn paddockstands weer veel duurder...

Account Suspended

Prijsverschil zit hem uiteraard in de kwaliteit....alle waar naar zijn geld!

klopt die troep van powerplustools bestaat uit 3 delen verbonden met een boutje, lekker gammel dus.
kan je beter zoiets hebben als deze welke gewoon uit één stuk gemaakt is :Y

ik zou er niet aan moeten denken om m'n fiets van 10ruggen op een gammele stand te zetten waar die vervolgens af kan donderen :N
 
klopt die troep van powerplustools bestaat uit 3 delen verbonden met een boutje, lekker gammel dus.
kan je beter zoiets hebben als deze welke gewoon uit één stuk gemaakt is :Y

ik zou er niet aan moeten denken om m'n fiets van 10ruggen op een gammele stand te zetten waar die vervolgens af kan donderen :N


gammel is ie echt niet :N

heb flink aan m'n motor liggen trekken/schudden, viel er niet vanaf
 
klopt die troep van powerplustools bestaat uit 3 delen verbonden met een boutje, lekker gammel dus.
kan je beter zoiets hebben als deze welke gewoon uit één stuk gemaakt is :Y

ik zou er niet aan moeten denken om m'n fiets van 10ruggen op een gammele stand te zetten waar die vervolgens af kan donderen :N
Mee eens, ik hem de mijne om die reden ook doorverkocht, slap dingetje.

De steunen 'hingen' , voor onder de achterbrug, aardig door.
 
Mee eens, ik hem de mijne om die reden ook doorverkocht, slap dingetje.

De steunen 'hingen' , voor onder de achterbrug, aardig door.

Laat dan je motor maar eens nakijken want bij mij hangen die steunen echt niet door. Het is echt geen gammele troep.

Maar ieder zijn eigen ding... :)
 
Laat dan je motor maar eens nakijken want bij mij hangen die steunen echt niet door. Het is echt geen gammele troep.

Maar ieder zijn eigen ding... :)
Huh, laat jij jezelf nakijken.....

Heb hier een andere veel stevige achterbok waar de motor wel stabiel op staat.....
 
Zou graag weer "back on topic" willen...

Merk van de paddockstand is Gubellini. De kenners weten dat dit een uitstekend merk is (mn bekend van hun vering). Ik heb even op google gezocht en hij wordt in Italie te koop aangeboden voor 60 euro. Lijkt mij dat 30 euro dan niet teveel is...
 
Ik wil hem wel ophalen...Wanneer zou dat kunnen? Woon in de klomp dus ben er zo....
Stuur maar een berichtje naar WaXstar 'apedingus' gmail punt com Zou hem eventueel vanavond nog op kunnen komen halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan