Aanhanger tk

Status
Niet open voor verdere reacties.

BandY

MF veteraan
17 apr 2008
39.838
12.319
Hoorn/Lelystad
Ha,

Ik heb nog een aanhanger staan (bak zonder dissel ong. 1 x 1,4 meter) ik heb deze zelf gebruikt om overtollig tuin materiaal af te voeren.

Ik denk dat er max 400 kg op mag, maar heb er zelf wel 600 kg op gehad, de aanhanger heeft bladveren, en heeft een zeer en zeer doffe lak kleur groen, een opknapper dus en daar is de prijs ook naar. € 25,= af te halen in Hoorn. :o
 
mmm blijkbaar maak ik een erg moeilijke reactie...

dan maar wat uitgebreider ...


geachte heer/mevrouw,

is het mischien mogelijk dat u van het door u aangeboden object een duidelijke foto plaats , zodat ik kan bekijken of het door u geadverteerde voldoet aan de door mij gemaakte plannen ??

met vriendelijke groet,
een potentieele koper.
 
mmm blijkbaar maak ik een erg moeilijke reactie...

dan maar wat uitgebreider ...


geachte heer/mevrouw,

is het mischien mogelijk dat u van het door u aangeboden object een duidelijke foto plaats , zodat ik kan bekijken of het door u geadverteerde voldoet aan de door mij gemaakte plannen ??

met vriendelijke groet,
een potentieele koper.

Wel edelgeslachte heer, het is een opknapper zoals al beschreven. De zijkanten en de bodem welke van hout zijn moeten worden vervangen, de kop en de zijkanten zijn wel gevat in een stalen frame, de koppeling is van het oude systeem, èèn achterlichtglas is stuk. Wel is het zo dat als je met de auto rechts of linksaf gaat deze aanhanger het ook doet. Weet je dat het nu heeeeeeeeeeeeeeel koud is buiten en dat ik even wacht om een foto te nemen. :+
 
Wel edelgeslachte heer, het is een opknapper zoals al beschreven. De zijkanten en de bodem welke van hout zijn moeten worden vervangen, de kop en de zijkanten zijn wel gevat in een stalen frame, de koppeling is van het oude systeem, èèn achterlichtglas is stuk. Wel is het zo dat als je met de auto rechts of linksaf gaat deze aanhanger het ook doet. Weet je dat het nu heeeeeeeeeeeeeeel koud is buiten en dat ik even wacht om een foto te nemen. :+
Typische zomerrijder.
;)
 
dan wacht ik geduldig tot het wat warmer word :]


Straks bij het ochtendgloren maak ik wel ff een piktuuure, tel ik de nacht en de dag temperatuur bij elkaar op en dan valt het wel mee denk ik. Ik vergeet nog te vertellen dat hij altijd naast een garage heeft gestaan.
 
dan wacht ik geduldig tot het wat warmer word :]

foto 1/3
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan