Te koop: RF600 onderdelen

motorwaus

MF'er
19 aug 2007
66
0
Geleen
Heb destijds een schademotor gebruikt om mijn blok te vervangen. Heb daar nog onderdelen van over. Niks van kuipset voor, maar wel de achterkant. Hij was blauw. Laat me maar weten of je iets nodig hebt dan kijk ik of ik het heb.
 
Hoi,
ik ben opzoek naar passigiersstepjes na een ongelukje, heb je hier misschien een foto van en een meting van hart naar hart van de ophanging?
Alvast bedankt!
 
Die zaten er bij de schademotor helaas niet meer bij, dus kan je daar niet bij helpen. Sorry.
 
hoi motorwaus,

ik ben op zoek naar een onderdeel, weet het niet precies te omschrijven maar het betreft het kunststof deel waar aan de linkerzijde de knop van de reserevestand in zit. datzelfde deel alleen dan aan de rechterzijde daar ben ik naar op zoek voor mijn blauwe rf600 ik heb daar nl een barst zitten. heb jij dat toevallig nog liggen??

groetjes
Mark
 
Zijn er misschien remschijven bij? Ik zoek nog een setje, voor dus!
 
hoi motorwaus,

ik ben op zoek naar een onderdeel, weet het niet precies te omschrijven maar het betreft het kunststof deel waar aan de linkerzijde de knop van de reserevestand in zit. datzelfde deel alleen dan aan de rechterzijde daar ben ik naar op zoek voor mijn blauwe rf600 ik heb daar nl een barst zitten. heb jij dat toevallig nog liggen??

groetjes
Mark


Dat onderdeel heb ik nog, je kunt me mailen op waus@home.nl
 
Heb je de complete kont + subframe nog liggen ?

Grtzzz Simon. 8-)


Achterkappen, handvaten, achterlicht, allebei de zitjes aanwezig, weet niet wat je bedoelt met subframe.

Mail me maar waus@home.nl
 
Laatst bewerkt:
Als je intresse heb graag mij mailen op waus@home.nl. Ik bekijk dit forum maar 1 keer per week of zo.Kan ook niet vinden of ik de mensen een pb kan sturen.
 
Heb nu nog over,

Een compleet achterwiel
Org uitlaat met spruitstuk
Tank (blauw)
Het gas,voorrem gedeelte
Het koppelings gedeelte
de koppeling met voetsteun
de achterrem met voetsteun
Complete voorvork incl voorspatbord blauw
En diverse motoronderdelen

Intresse mailen naar waus@home.nl
 
Laatst bewerkt:
Heb nu nog over,

Een compleet achterwiel
Org uitlaat met spruitstuk
Tank (blauw)
Het gas,voorrem gedeelte
Het koppelings gedeelte
de koppeling met voetsteun
de achterrem met voetsteun
Complete voorvork incl voorspatbord blauw
En diverse motoronderdelen

Intresse mailen naar waus@home.nl

Voorvork en koppelingspedaaltje zijn verkocht de rest heb ik nog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan