gratis r1 spulletjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

nukidani

MF veteraan
6 jul 2007
1.167
0
lommel
kettingkast , claxon en een duostepje gratis ligt onder de voet , indien het moet opgestuurd worden komen er wel de verzendkosten bij , denk dat er ook nog een echterste tandwiel van ligt , en mss nog wat kleine dingen . is van bj 2001 .
 
net gekeken blijkbaar ligger nog wel 2 maar die zijn van een r1 van 99 , nu ben ik al aan het twijfelen dat dat 1 stepje van een 2003 is , dat ligt hier allemaal ook al zolang , maaar die 2 zijn heel zeker van een r1 van 99
 
grote interesse, maakt niet uit welk jaar, prijsje (met verzendkosten en alles)?

mail maar even naar minimeijer_beets@hotmail.com als je wilt

:} held
 
ik zal ff ruw schatten , verzendkosten gaan nooit meer dan 15 euro zijn , zouder er ook maar 12 kunnen zijn , als je intresse hebt in al dat r1 gedoe , ik heb nog standaard voetsteuntjes en nog wat prullen , met 15 euro kom ik zeker toe aan transport , dan krijg je alles wat ik hier nog heb liggen dat bruikbaar is , met een kromme clippon zal je namelijk ook niks zijn he , da's levensgevaarlijk zoiets terug recht maken , als je wil kan ik van alles eens een foto maken , maar pas begin volgende week , deze week heb ik het redelijk druk .
 
weet het goed gemaakt met je, ben alleen geintresseerd in de stepjes.
kunnen we zo dan met ze 2en door 1 deur? :j
groeten Martijn. :W
geen probleem , stepjes dus geresverveerd , ik heb er een aantal liggen van verschillende bj dus bij deze zal ik ze je toezenden , als je de verzendkosten stort worden ze onmiddelijk opgestuurd
honda vtr duostepjes heb ik ook nog liggen , intresse ? dan doe ik ze erbij , dan zal er allicht iets bijzitten wat past of wat je kan doen passen groetjes
 
jesus wat ben jij een heldin danielle, alle soorten stepjes die je kan missen zijn welkom,
weet niet wat past en wat niet, komt namelijk op een cb1 (kijk maar op me motorstek profiel)
stuur even je gegevens als je wilt dan zal ik het storten.
Martijn
 
zeer zeker boter glijd beter als zand toch? :9
:W

als het gratis is en je kan het gebruiken ,waarom niet , ps mss heeft hij ooit wel eens iets liggen dat ik kan gebruiken , dan gaat hij dat ook niet vergeten zijn he , zal ik ook wel een zacht prijsje krijgen , en hier ligt het al jaren onder de voet , ik stuur deze avond mijn gegevens door . :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan