opruiming BS Racing

foto 2
full
 
Ok, zal ik vanavond mijn pak is van de kapstok halen, en kijken of de protector er nog in past :X .

Groeten Falierke
 
Nog verder naar het zuiden...dat kan bijna niet. O ja Belg :P . _O- . Veel plezier d'r mee Sheldon. Ik kijk op de a.s. motorbeurs of ik er een in mijn pak kan proppen.

Groeten Falierke
 
Laatst bewerkt:
Nog verder naar het zuiden...dat kan bijna niet. O ja Belg :P . _O- . Veel plezier d'r mee Sheldon. Ik kijk op de a.s. motorbeurs of ik er een in mijn pak kan proppen.

Groeten Falierke


mocht ie mij niet passen dan mag jij hem hebben voor 15 euro (excl. verzendkosten) ;)
 
Heb je de demper nog? Kan je die even vasthouden tot morgenavond? Kan ik heel even kijken of hij bij mij zou passen.
 
Hoe is de binnenkant van die yosh? Moet namelijk een slipon hebben. Als hij los zit en beetje te lassen is ben ik wel geinteresseerd.
 
Hoe is de binnenkant van die yosh? Moet namelijk een slipon hebben. Als hij los zit en beetje te lassen is ben ik wel geinteresseerd.
Dunc, De Yoshi staat inmiddels gereserveerd voor Thijs....
Laat het weten als het nix gaat worden, dan ga ik voor je kijken, weet wel dat er weinig aan de binnenkant zit.. })
 
Minder is beter O-) Grote buis met een mooi yoshi logo, precies wat ik zoek, alleen dan slipon :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan