Motor in de woonkamer

als ik een r6 had zou ik hem ook in de woonkamer zetten, erop rijden lijkt me toch niets en zeker niet bij daglicht en/of in herkenbare outfit ;)
 
Op maandag 05 januari 2004 16:02 schreef aprilia2000 het volgende:
Post hier je foto's van je motor in je huiskamer, ik begin:
Nou fantastisch |(
(en het is niet eens jouw motor (laat staan jouw huiskamer))
 
Laat maar zien Olaf !


Ncam(394).jpg
 
Voor mensen die 3 hoog in een oud huis met steile en smalle trappen wonen is het niet echt een haalbare kaart dit. Kan me nog herinneren dat ik de wasmachine naar boven heb staan vloeken. De motor staat even te logeren bij een vriend in z'n berging.

Je kunt de R6 wellicht iets huiselijker maken door bijvoorbeeld goudvissen in de koplampunit te houden?
 
Een kennis van mij had ook zijn motor in de kamer staan, een knalgele,....op de muur hing een hele grote litho in frisse kleuren en ook die kleur van de motor zat in die litho,........kortom,........waanzinnig stond dat,.......een stilleven in je huiskamer :}


greetzzz
 
Alleen krijg ik soms een boos gezicht van mijn vrouw want haar motor heeft het ook koud, en dan ruilen we ze om :(
full
 
Ik gebruik mijn motoren liever buiten als onderdeel van het landschap en ga er ook op zitten en gebruik ze als snel rijdende stoel.. :P

Krijg je ook alleen commentaar van weg gebruikens...en dat is maar kort contact. ;)

:+
 
Alleen krijg ik soms een boos gezicht van mijn vrouw want haar motor heeft het ook koud, en dan ruilen we ze om :(
(Afbeelding)
Damn! Heel erg mooi hoor, een SP1 in de huiskamer! Hij komt mooi tot zijn recht!
Ik vind de motor van je vrouw ook heel erug mooi! Erg origineel ook! Heeft ze weleens gedacht aan een andere uitlaat? Ik denk dat een High Mount erg mooi zal staan op deze SV!
Mijn complimenten!
 
wij hebben een tuinkamer waar ze heerlijk warm in kunnen staan (ware het niet dat we op dit moment beide motor loos zijn, maar de nieuwe Aprilia komt er aan!)zodat de auto in de garage kan staan....als we dit niet hadden, én we hadden geen drive inn woning dan zouden ze waarschijnlijk in de woonkamer staan....
 
Ik heb m'n garage opgezegd. Binnenkort ga ik andere knipperlichten aan de voorkant erop knutselen en dat ga ik niet in de regen doen. Als er geld is voor een tuinhuissie gaatie daarin.

57678
 
Terug
Bovenaan Onderaan