Touren met de chopper

Doen.
Gewoon even leren hoe je een goede rugmassage moet geven en gaan.



Maareh: is een blokje om richting Eifel / Ardennen een idee-tje om eens te proberen hoe het gaat?
 
Doen, maar ik z ou inderdaad wat kleinere ritten maken =) Ook een vereiste dat je kan sleutelen, je weet nooit wat je tegenkomt.
 
Dat laatste is denk ik wel handig onafhankelijk van het type motor. Je kunt ook je motor zo verbouwen, dat je ook met je rug waanzinnig lekker zit.
 
Het is weliswaar toekomst muziek. Sterker nog: ik moet nog steeds beslissen of ik nou een Shadow 700, Virago 750 of een Intruder 700 neem (tips voor touren?). Stérker nog: ik moet nog mijn rijbewijs halen!

Afin, het plan staat deze zomer, met mijn oom en kleine neefje. Als alles meezit en ik eind januari uiterlijk mijn papiertje heb, maak ik de komende winter wat trips naar Oostenrijk (iemand mee?).

Wat sleutelen betreft, ik neem aan dat met een handleiding en wat proberen je al een heel stuk komt? Het lijkt mij waanzinnig om te kunnen knutselen.
 
Ah tuff dan maar eerst wat km af nadat je je rijbewijs hebt =) Wat ervaring op doen en misschien kom je erachter dat de shadow, virago dan wel intruder niet is wat je wilt.

In ieder geval, ik ben zeg maar jou maar dan één jaar verder. Wil van de zomer een tocht door europa maken. Heb nu redelijk wat sleutel ervaring, maar nog niet genoeg bij nood aan de rand van kazachstan mijzelf te redden. Verlang ook al naar een enigzins zwaardere en meer onderhoudsvrije motor.
 
vindt het een briljante grap.

tip: ga gewoon erheen direct na behalen vj rijbewijs, koop daar een chinese motor dan kunnen ze hem in iedergeval repareren onderweg. :]
 
Het is weliswaar toekomst muziek. Sterker nog: ik moet nog steeds beslissen of ik nou een Shadow 700, Virago 750 of een Intruder 700 neem (tips voor touren?). Stérker nog: ik moet nog mijn rijbewijs halen!

Afin, het plan staat deze zomer, met mijn oom en kleine neefje. Als alles meezit en ik eind januari uiterlijk mijn papiertje heb, maak ik de komende winter wat trips naar Oostenrijk (iemand mee?).

Wat sleutelen betreft, ik neem aan dat met een handleiding en wat proberen je al een heel stuk komt? Het lijkt mij waanzinnig om te kunnen knutselen.
1- Heel veel mensen (ik dus ook) krijgen last van pijn onderin de rug als zij langere ritten op een chopper moeten maken. Jij hebt het niet over een lang ritje, jij hebt het over een paar weken dag in dag uit rondhobbellen op die chopper.
2- Je verlangt van een fiets die eens in de 6000 km onderhoud nodig heeft dat hij die afstand zonder problemen overbrugt. Op slechte benzine, over slechte wegen en misschien zonder onderdelenleverancier.
3- Ik zou inderdaad in een (grotere) groep rijden. Zodat je elkaar kan helpen. Misschien is een (of meerdere) volgbusje(s) wel zo handig (ruimte voor een tent, extra benzine, onderdelen, gereedschap en af en toe een motor met panne).


Ik vind het een erg ambitieus plan. Des te groter is de prestatie als je het ook haalt. *O* *O* *O*



Informeer eens bij mensen met ervaring met het rijden in die streken. Toestand wegen, mentaliteit bevolking, kennis van vreemde talen (Engels?), eet- en leefgewoontes, onderdelen en onderhoud ed......
 
Ik vind 'van de winter wat trips naar Oostenrijk' vlak na het behalen van het rijbewijs ook een erg ambitieus plan.

Tip: vergeet je winterbanden niet. 8-) (en trek een warme jas aan)
 
Hey man, niet haten op mijn onbezonnenheid. Mijn moeder zei al dat ik als kind de wolken in mijn kop had zitten! Ik stuur je wel een kaartje als ik er ben ;)

Zijn er groepen die soortgelijke dingen regelmatig doen? Niet dat ik er een grote fan van ben, in tegendeel, maar Gumball 3000 schiet me te binnen als voorbeeld. Bestaat een dergelijk traject niet voor motorrijders?
 
Antwoord op uw vraag.

De mod vond het een onzintopic.
in dat geval dit topic ook graag ff sluiten.
Is nl van zelfde calibert.

Hallo,
Zal me voorstelle.
Ben Murph,zit midden in een midlife en wil mijn leven meer pit en betekenis geven.

Daar ik een penisverlenging niet kan betaln kreeg ik gisteren opeens een ander idee.

Ik heb ooit een film van koestoo gezien en duiken lijkt me helemaal top.

Ik heb nooit gedoken maar dat mag de pret niet drukken.

Ik ben van plan om de elfstedentocht te snorkelen..
Dus in volledige uitrusting.
Is er iemand hier die dit al eens gedaan heeft?
Ook wil ik onderweg zelf een compressor bouwen uit een koffieapparaat en een mixer om zelf mijn zuurstofflessen te kunnen vullen. .Heeft iemand hier bouwtekeningen van?

Ik hoor het wel.Alvast bedankt.
 
Dat klinkt niet fijn man.

Ik ben 25, bij mij zou het eerder een quarterlife zijn. Maar hey, stoot ik iemand hiermee tegen de borst, sluit het maar en ik zal verder zoeken. Dan stuur ik jou ook wel een kaartje!
 
Hoeft van mij niet gesloten he.
Ik ben gek op dit soort topics.
bijna weer vrijdag.

*O*
 
Laatst bewerkt:
Oooh, dus dít is een vrijdag topic? Ik ben echt zo groen als gras hier, maar kwam er al eerder eentje tegen over een dude die in Oostenrijk zou werken maar toch ook niet. Dat was best grappig. En dat was een vrijdag topic.

Dan heb ik goede hoop voor deze.
 
@murph,

Ik heb ook de indruk dat TS in wolken leeft. Maar toch wil ik ook dit topic even onder de aandacht brengen.

@TS: zorg voor een hele goede voorbereiding. In ieder geval een veel betere voorbereiding dan je hier wil laten geloven. Ik zal echt niet beweren dat een keertje in de winter naar Oostenrijk kattenpis is (ik durf het niet...), maar naar China rijden vereist nog veel meer voorbereiding en geluk.


Ik heb nog een verzoek: maak er een reisverslag van. Zodat de familie thuis weet waar je uithangt en we (vele ongelovigen, zoals ik er ook een ben) een avontuur kunnen volgen op het internjet.
 
Antwoord op uw vraag.

De mod vond het een onzintopic.
in dat geval dit topic ook graag ff sluiten.
Is nl van zelfde calibert.

Hallo,
Zal me voorstelle.
Ben Murph,zit midden in een midlife en wil mijn leven meer pit en betekenis geven.

Daar ik een penisverlenging niet kan betaln kreeg ik gisteren opeens een ander idee.

Ik heb ooit een film van koestoo gezien en duiken lijkt me helemaal top.

Ik heb nooit gedoken maar dat mag de pret niet drukken.

Ik ben van plan om de elfstedentocht te snorkelen..
Dus in volledige uitrusting.
Is er iemand hier die dit al eens gedaan heeft?
Ook wil ik onderweg zelf een compressor bouwen uit een koffieapparaat en een mixer om zelf mijn zuurstofflessen te kunnen vullen. .Heeft iemand hier bouwtekeningen van?

Ik hoor het wel.Alvast bedankt.

tekeningetje heb ik wel voor je liggen.. maar je moet wel een oud type senseo hebben.. :Y

en een koffie molen, maar je fl kan je er vast wel voor gebruiken :+

houd je wel rekening met de onderdoorzwem hoogte van de bruggen?



ow.. het is nog geen vrijdag |( |( |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan