post hier een plaatje van je bepakte motor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dolomieten juni 2008, ergens op het Sella rondje:

IMG_1650.JPG


links: de Sv650 van Aad900
rechts: SV1000 van mij


ik zie dat iedereen zijn roltas bij Louis koopt ... _O-
 
Laatst bewerkt:
Ondertussen iets beter leren pakken:

full


Vakantiespullen voor 3 weken Noorwegen (waaronder een rugzak en extra tent voor een wandeltocht van een paar dagen)
 
Mijn pakezel (3 koffers, 1 tent in een zeil gewikkeld) en Faithy met pakezel (2 koffers en een bagagerol). :]

Op weg naar de Dolomieten afgelopen zomer. :9

full


(Nog best hard werken, incl berijder ruim 400+kg de Timmelsjoch over sjouwen!)
 
Laatst bewerkt:
Bij de rondrit van de XJR-Owners GB, maar dat was tijdens mijn End-to-End reis in 2006

pakezel.jpg


EgbertO
 
Nee, hij zat wel aan een doorgaande weg, maar heette camping Viareggio. Tegen over de camping zat een goede pizza-bakker :)

Dan zit het wel in hetzelfde stukje als camping "europa"..de indeling op die camping lijkt exact op dat wat op jouw foto te zien is (wat ik me er van herinner)...vandaar dus even de vraag.
 
Dan zit het wel in hetzelfde stukje als camping "europa"..de indeling op die camping lijkt exact op dat wat op jouw foto te zien is (wat ik me er van herinner)...vandaar dus even de vraag.
Aha, zou kunnen dat de naam oid veranderd is.
Bij de camping zat een zwembad, direct rechts bij binnenkomt. En de plekken voor je tent waren vakken tussen bomen in. Verder had de camping een barretje en een supermarktje
 
Wat neemt iedereen onwijs veel spul mee?

Die foto in de 2e post naar Portugal is voor 2 weken kleding, beetje leesvoer, kaarten, persoonlijke papieren, fotocamera en toiletspullen...
 
Wat neemt iedereen onwijs veel spul mee?

Die foto in de 2e post naar Portugal is voor 2 weken kleding, beetje leesvoer, kaarten, persoonlijke papieren, fotocamera en toiletspullen...
Kamperen of hotel :? Als je ook tent, matje, slaapzak en kookmeuk mee moet nemen neemt het volume snel toe.
 
Wat neemt iedereen onwijs veel spul mee?

Die foto in de 2e post naar Portugal is voor 2 weken kleding, beetje leesvoer, kaarten, persoonlijke papieren, fotocamera en toiletspullen...


tel daarbij een tentje, kampeer-kookgerei, slaapzak en slaapmat en ... hé presto ... : onwijs veel spul :Y

oh ja, kampeerstoeltje nog vergeten :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan