complete yoshimura 4 in1 voor gpz 600r

hallobrecht

MF'er
2 mrt 2005
69
0
Dodoma
Iemand interesse in een leuke yoshimura uitlaat voor onder de gpz 660r? Hij zat onder de motor van mijn vriendin toen ze hem kocht, maar ze ging toch voor een iets beschaafder geluid. Daar zitten nu de originele 4 in 2 weer onder.

Zoals op de foto's te zien is: niet nieuw, maar wel goed (ook de bochten!) en in een middagje sleutelen een heel vet geluid uit je gpz! Over geclaimde meer pk's kan ik hier niets hard maken, maar het schijnt... ;)

dsc08422bb9.jpg


dsc08424rk6.jpg


dsc08423eg7.jpg


Ik doe een aftrap op rond de 100 euro, zeker gezien er een goede set 4in1 bochten bij zit niet eens zo heel gek...
 
Enig idee of dit ook gaat passen op een GPZ500S uit 1991? Of zou je dit na kunnen gaan?
Waar kom je vandaan? Of is Dodoma serieus een plaat? :P

Als je wil, mail me even voordat ik vergeet hier wat gevraagd te hebben ;)
 
Laatst bewerkt:
Zo'n 500 s is toch een tweecilinder? misschien dat t past als je de buitenste pijpen gewoon laat uitsteken? :P

Of vergis ik me in het modelletje?

Dodoma is echt een plaats, daar woonde ik toen ik ooit mijn acount aanmaakte. Moet ik eens wijzing inderdaad. Ik woon nu in Woerden alwaar de uitlaten ook op te halen zijn.
 
Enig idee of dit ook gaat passen op een GPZ500S uit 1991? Of zou je dit na kunnen gaan?
Waar kom je vandaan? Of is Dodoma serieus een plaat? :P

Als je wil, mail me even voordat ik vergeet hier wat gevraagd te hebben ;)

Grapjas _O- Uitlaat van een 4-cilinder op een 2-cilinder :+
 
Dat was ook mijn eerste reactie ja, maar later bedacht ik dat ie misschien wel alleen de demper wil gebruiken.

Heb er iig nog niets van gehoord, dus alles is nog beschikbaar hoor!
 
50 EU? Weet niet zeker of ie onder mijn motor past (Kawa 750 uit 1984..)

Het lijkt alsof bij de buitenste bochten de flenzen ontbreken....
 
Buitenste bochten zitten erbij (tenzij je een 6-cilinder hebt ;) ) de flenzen ontbreken, maar je kan de flenzen van je andere uitlaatsysteem gebruiken. Ik heb iig de flenzen die hier vanaf kwamen op de 4 in 2 gebruikt.

Ik ben vanaf 8 augustus (=volgende week donderdag) een maand weg en niet berijkbaar zou mooi zijn als hij voor die tijd weg is. Dat mag best wat voor de pijs betekenen...
 
Laatst bewerkt:
hoi ik heb een gpz 600 en heb daar een nieuwe uitlaat voor nodig kan je mij mailen op basnuijten@hotmail.com of je hem nog hebt en of het volgens jou past,
alvast bedankt
grt huibster
 
Terug
Bovenaan Onderaan