Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 37

Status
Niet open voor verdere reacties.
jij moet lekker jammerhaha gaan rijden B|


je kraakt Honda mij te vaak af ook al heb je soms gelijk :+

ik kraak honda niet af hoor, ik ben alleen realistisch...

denk dat Rossi gewoon iedereen naar huis rijd, Yamaha heeft (eindelijk) de motor goed voor elkaar en Rossi voelt zich ook goed bij...

Maar dovizioso zal idd ook wel wat laten zien denk ik :Y
 
Wie er wint in de MotoGP maakt me eigenlijk niet uit, ik wil spannende wedstrijden zien met een leuk startveld :Y

Nu Kawasaki niet meer meedoet zijn er 2 motoren weg van de grid. Hele slechte zaak...
Nu is er meteen weer een stoeltjeszitjes dans misschien ivm Melandri en Hopkins... beiden hele goede rijders op een 4 cilinder...
 
ik kraak honda niet af hoor, ik ben alleen realistisch...

denk dat Rossi gewoon iedereen naar huis rijd, Yamaha heeft (eindelijk) de motor goed voor elkaar en Rossi voelt zich ook goed bij...

Maar dovizioso zal idd ook wel wat laten zien denk ik :Y
ga jij eens heel rap in de hoek staan... B|

je praat/babbelt eng... B|












:+
 
goeieavond, keb het altijd al gezegd...white is magic :} :9~ })

full
 
FUKKING H........


wat een dikke zeg, die vreet je op als ie achter je aan zit })
idd.....dit is weer een mooie dikke honda...vind hem super....komt misschien ook door de sterke kleuren en waar ze het geplakt secu gespoten hebben, maar vind hem mooi
full
 
Goeienavond, allen!

Ook namens mij de allerbeste wensen! veel gezondheid en houd jezelf en de brommers heel!!

jij weet vast wel een plekkie ;)

Heb hem links onder dat kunststof kapje, voor de luchtinlaat zitten. Past perfect en is geheel uit het zicht!! ;)
 
Goeienavond, allen!

Ook namens mij de allerbeste wensen! veel gezondheid en houd jezelf en de brommers heel!!Heb hem links onder dat kunststof kapje, voor de luchtinlaat zitten. Past perfect en is geheel uit het zicht!! ;)
euhm ...kun je dat even omcirkelen voor me :?

full
 
euhm ...kun je dat even omcirkelen voor me :?

[afbeelding]


Dat kan ik wel maar dat heb ik een rondje op mijn scherm en zie jij nog niets! ;)

Ik bedoel dat kapje waar op de foto je linker handvat voor zit weghalen en dan de ballast vlak boven je linker knipperlichtje plaatsen!
Ben aan het werk maar zal morgen of in het weekend een fotootje plaatsen van de plek waar ik hem heb zitten!
 
Je bedrading kan je dan boven de tellers langs laten lopen waardoor je ook je bedrading nauwelijks ziet. Heb de ballast vastzitten met dubbelklevende tape, waar je ook vloerbedekking mee vastplakt. Kabels opgebonden met een tyrape, past allemaal op de zelfde plek!
 
Je bedrading kan je dan boven de tellers langs laten lopen waardoor je ook je bedrading nauwelijks ziet. Heb de ballast vastzitten met dubbelklevende tape, waar je ook vloerbedekking mee vastplakt. Kabels opgebonden met een tyrape, past allemaal op de zelfde plek!
ok moet goed komen met die maat van me ;)
 
als ik het nog goed heb kan je hem ook bevestigen onder je linkerkuip. rechterkuip loopt als het goed isje draadboom doorheen dus geen ruimte.

ik heb dan groot ballast wat moeilijk weg te werken was en heb hem gewoon geklemt tussen de linkerkuip en de binnenkuip.

en dan kom je ook goed uit met je draden ;)
 
als ik het nog goed heb kan je hem ook bevestigen onder je linkerkuip. rechterkuip loopt als het goed isje draadboom doorheen dus geen ruimte.

ik heb dan groot ballast wat moeilijk weg te werken was en heb hem gewoon geklemt tussen de linkerkuip en de binnenkuip.

en dan kom je ook goed uit met je draden ;)
heb jij nog foto van de ballast en hoe groot die is want deze is net ietsjes groter van een visite kaartje en iets breder
 
heb jij nog foto van de ballast en hoe groot die is want deze is net ietsjes groter van een visite kaartje en iets breder

nee daar heb ik geen foto van. maar hijs erg groot.. denk mss 3 keer zo dik als wat jij hebt en 4 keer zo groot....

groter als een normale hand iig _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan