Het Honda CBR600F/FS topic: Deel 30 - Waar blijven de posts?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie gaat er nou vissen met -zoveel. _O-

:+ :+

84479-004-56F84876.jpg
 
Waarom is er eigelijk geen CBR 900 F, of zit je dan bij de 1000?
Die worden toch niet meer gemaakt ofwel.
 
morge luitjes :W michiel is weer bijgelezen en gaat even op zoek ....

2009 begonnen met 1 liter diesel en een zwaar vervuild motorblok en ketting..

Ketting is nu bling bling.. de diesel op het blok mag lekker inwerken en dan morgen avond afspuiten na het werk.. Oh wat zal dat weer gaan glimmen. :9~

Daarna alle tijd om mijn kappen aan de binnenkant is goed schoon te maken :Y


ps. Wou de passagiers handvat verwijderen maar wat doen jullie met de 2 gaten die dit oplevert?? heb weinig zin om mijn kappen te laten aanpassen en opnieuw te spuiten. Zijn hier dopjes voor te krijgen ofzo???? :?
handmade afdekkapjes maken *D
Hallo,

Ik zal mij zelf even voorstellen..
Michael Oogink uit Almelo en ben sinds 30 december de trotse eigenaar geworden van een CBR 600 F3 uit 95.
welkom :W
Moet je even vragen aan Michiel, die heeft daar iets voor gemaakt. Ik heb zelf de kuipen dicht laten maken en overgespoten.
:Y (staat dat stukkie niet in de OP ?)
Das het belangrijkste natuurlijk. En welk verschil zit er nou tussen een CBR en een CBR. Vraag me af of een RR ook 3,5x lekkerder rijd dan een F gezien het prijsverschil. :P zo denk ik dan weer.
het grootte verschil tussen een F of FS en een RR zit hem voornamelijk in de zithouding, dus afhankelijk van je rijstijl vind je een F of FS fijner als een RR of anderom
rr is meer een supersport,zit is dieper en meer pk *O* .
en nog veel meer

maar wil over een paar jaar als ik groot ben,een fireblade :9~~
PK verschil is geloof ik minimaal tussen de laatste F en de RR geloof uit mijn hoofd iets van 5 pk ?
Ja dat kost weer geld en mijn bike levert toch niet veel meer op dan 2 mille, dus elke overbodige euro met uitzondering van onderhoud is eigenlijk weggegooid geld in mijn ogen.

Michiel reageert misschien nog wel even. })
uiteraard doen we dat ... alleen niet op commando :+
 
niet meer gevonden ... en nog niet in de OP !!! (hint hint)

op een ABS plaatje met dezelfde dikte als de kuip de vorm aftekenen, ik had door middel van schilderstape de vorm bepaals deze kon ik namelijk zo op het ABS plaatje plakkken:
dsc01839ld2.jpg

als de vorm goed passend is moet je nog een net iets groter ABS plaatje maken om onder de vorm te lijmen, ik heb hiervoor gebruik gemaakt van ABS lijm. door het plaatje wat je er onder lijmt iets grote te houden kun je door deze uitstekende rand weer in te smeren met lijm het plaatje in je kuip lijmen:
dsc01837pd9.jpg

wel even spuiten natuurlijk ;)
dsc01863yc5.jpg

dsc01865mz6.jpg
 
Hallo allemaal!

Op aanraden van Sven kom ik me hier ook eventjes voorstellen :)

Ik ben michelle, 23 jaar, student rechten, woonachtig in Rotterdam, mijn rijbewijs sinds 24 december, 30 december opgehaald, 's middags een proefrit gemaakt en de volgende dag, oudejaarsdag, stond deze schoonheid in mn voortuin:
full
 
Hallo allemaal!

Op aanraden van Sven kom ik me hier ook eventjes voorstellen :)

Ik ben michelle, 23 jaar, student rechten, woonachtig in Rotterdam, mijn rijbewijs sinds 24 december, 30 december opgehaald, 's middags een proefrit gemaakt en de volgende dag, oudejaarsdag, stond deze schoonheid in mn voortuin:
[afbeelding]
Nou welkom hierzo :W
Mooi ding trouwens ga je een hoop plezier van hebben :Y
 
2009 begonnen met 1 liter diesel en een zwaar vervuild motorblok en ketting..

Ketting is nu bling bling.. de diesel op het blok mag lekker inwerken en dan morgen avond afspuiten na het werk.. Oh wat zal dat weer gaan glimmen. :9~

Daarna alle tijd om mijn kappen aan de binnenkant is goed schoon te maken :Y


ps. Wou de passagiers handvat verwijderen maar wat doen jullie met de 2 gaten die dit oplevert?? heb weinig zin om mijn kappen te laten aanpassen en opnieuw te spuiten. Zijn hier dopjes voor te krijgen ofzo???? :?

Nee, ik kan het je uitleggen, maar Michiel heeft daar een mooie how to voor ;)
Ik weet eigenlijk alleen niet of die in de OP staat. Staat ie daar niet, is dit meteen een vraag aan michiel om die even te posten :P
 
Bedankt voor de tip bij Postma motoren! Even weer wat anders (ja ik blijf met de vragen spammen hier :+). hoeveel K raden jullie aan voor mn motor? (Fje uit 94). Ik kan kiezen tussen 6000K en 8000K, maar ik ben bang dat het laatste niet mooi is of veel minder licht geeft omdat mn koplamp(lens) niet helemaal helder is.

Ik neig nu meer naar de 6000K (to be safe).

Tja, ik heb 8k en vind het super. Ik denk eigenlijk dat je het pas zeker weet als het er eenmaal in zit ;)
Maar het zou idd kunnen dat het door je glas zowiezo minder mooi is :Y
 
Das het belangrijkste natuurlijk. En welk verschil zit er nou tussen een CBR en een CBR. Vraag me af of een RR ook 3,5x lekkerder rijd dan een F gezien het prijsverschil. :P zo denk ik dan weer.
Hij rijd wel beter :Y
Maar ik merkte al veel verschil tussen een 95 F en mijn huidige :Y
 
Hij rijd wel beter :Y
Maar ik merkte al veel verschil tussen een 95 F en mijn huidige :Y
RR is meer een racefiets
F is een sport/toer
Zit positie is anders
Vermogen is anders
Vering is anders
Dus kort gezegt is dr weinig t zelfde aan een RR en een F
 
Waarom is er eigelijk geen CBR 900 F, of zit je dan bij de 1000?
Die worden toch niet meer gemaakt ofwel.

Er is vroeger wel een 1000 f gemaakt, maar die maken ze al een tijdje niet meer. Voor de sport/tourmotoren met meer cc zijn ze daarna naar 1100 en 1300 gegaan. Zijn wel motoren met minder strakke stuureigenschappen.
 
Hallo allemaal!

Op aanraden van Sven kom ik me hier ook eventjes voorstellen :)

Ik ben michelle, 23 jaar, student rechten, woonachtig in Rotterdam, mijn rijbewijs sinds 24 december, 30 december opgehaald, 's middags een proefrit gemaakt en de volgende dag, oudejaarsdag, stond deze schoonheid in mn voortuin:
[afbeelding]

Welkom :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan