Nieuw wandanker (antidiefstal) ruilen

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheHunter

MF veteraan
10 okt 2007
1.079
26
Omgeving utrecht
Aangeboden nieuw wand-anker,

Ideaal in deze wereld waar teveel aardbewoners niet van elkaars spullen kunnen afblijven! Wand anker wordt tegen de muur of op de vloer bevestigd met meegeleverd bevestiging materiaal. Dit setje is nooit gemonteerd geweest, woon zelf in een klein dorp dus zie geen reden om hem zelf te monteren. Gekregen bij aankoop van mijn motor van de vorige eigenaar.

Vraagprijs,
Ruilen tegen, roep maar wat!!

Aftehalen omgeving IJsselstein
full
 
Wel een aantal euro's voor over, mits het ART4 gekeurd is? Weet je dat zo?

Edit: Heb Stichting ART een mail gestuurd, kun je het wandanker zolang reserveren voor mij? Laat meer weten als een mail terug gestuurd hebben.
 
Laatst bewerkt:
Wel een aantal euro's voor over, mits het ART4 gekeurd is? Weet je dat zo?

Edit: Heb Stichting ART een mail gestuurd, kun je het wandanker zolang reserveren voor mij? Laat meer weten als een mail terug gestuurd hebben.

Wandankers hebben volgens mij nooit een ART goedkeuring (muv abus) want met enkel en alleen zo'n anker kan je ook je motor niet echt vastzetten :P
De polis zal altijd spreken van een goedkeurd slot met ART* (en dat is een wandanker dus niet!) icm met een aard- of nagelvast object (en dat is het wandanker dus wel)
 
Laatst bewerkt:
Den the Man heeft gelijkt wat betreft ART keuring, met een wand anker alleen heb je geen gekeurd slot! Op de doos is alleen een classificatie gegeven namelijk een 8 Het is wel degelijk gemaakt, na montage is deze niet eenvoudig meer los te krijgen, zal toch de slijptol er bij gepakt moeten worden. :X
Wandanker is er voor bedoeld dat niet een stel onverlaten je motor op pakken en elders van de sloten ontdoen, willen ze hem toch graag hebben zullen ze je slot moeten door zagen, slijpen. En zullen ze dus niet je WandAnker door gaan slijpen, maar alleen het slot.

@JaMa, jij bent de eerste, heb via privebericht een volle krat bier ;) aangeboden gekregen, van een ander mocht je de wandanker willen overnemen dan is dat tevens uw prijs. Misschien heeft u iets anders al heel lang bij u in de garage liggen, zonder dat u er wat aan heeft. Wat misschien voor mij nog van waarde kan hebben, dan is dat ook goed natuurlijk :Y
 
Den the Man heeft gelijkt wat betreft ART keuring, met een wand anker alleen heb je geen gekeurd slot! Op de doos is alleen een classificatie gegeven namelijk een 8 Het is wel degelijk gemaakt, na montage is deze niet eenvoudig meer los te krijgen, zal toch de slijptol er bij gepakt moeten worden. :X
Wandanker is er voor bedoeld dat niet een stel onverlaten je motor op pakken en elders van de sloten ontdoen, willen ze hem toch graag hebben zullen ze je slot moeten door zagen, slijpen. En zullen ze dus niet je WandAnker door gaan slijpen, maar alleen het slot.

@JaMa, jij bent de eerste, heb via privebericht een volle krat bier ;) aangeboden gekregen, van een ander mocht je de wandanker willen overnemen dan is dat tevens uw prijs. Misschien heeft u iets anders al heel lang bij u in de garage liggen, zonder dat u er wat aan heeft. Wat misschien voor mij nog van waarde kan hebben, dan is dat ook goed natuurlijk :Y
In that case... sorry maar helaas niet nodig.

Ik moet voor mijn verzekering / polis straks een goedgekeurd slot hebben, en buitenshuis moet ik de motor aan een ''vast'' object vergrendelen. Maar als dat ''vaste'' object niet goedgekeurd hoeft te zijn, ben ik geen ART anker nodig! Ik giet wel een zak beton leeg in de grond met bewapeningsstaal! Dan is de motor ook verankert.

Dus ik zou zeggen, geniet van het bier en bedankt voor je snelle antwoord
 
In that case... sorry maar helaas niet nodig.

Ik moet voor mijn verzekering / polis straks een goedgekeurd slot hebben, en buitenshuis moet ik de motor aan een ''vast'' object vergrendelen. Maar als dat ''vaste'' object niet goedgekeurd hoeft te zijn, ben ik geen ART anker nodig! Ik giet wel een zak beton leeg in de grond met bewapeningsstaal! Dan is de motor ook verankert.

Dus ik zou zeggen, geniet van het bier en bedankt voor je snelle antwoord

Je slaat de spijker op zn kop :Y
Als alle vaste objecten goedgekeurd moeten zijn dan moeten ze bij ART ook nog bomen/ lantarenpalen gaan keuren :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan