Kawasaki Z1000-Z750-Z750s Plaza deel 47

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Vinnie: Gefeliciteerd met de verkoop en dus ook meteen met de nieuwe motor *O* *O*

@ Duckman: ook gefeliciteerd *O*

En de rest is weer bijgelezen en op naar het nieuwe deeltje.
Wie is de gelukkig die hem gaat maken trouwens.

Owja Vinnie je xenon is alweer van eigenaar gewisseld. Die is nu ingebouwd bij een maatje van me :P
Die kan hem wel weg werken dus dat is mooi. Dan kan ik mooi een setje aanschaffen met micro ballast *O*
 
@ Vinnie: Gefeliciteerd met de verkoop en dus ook meteen met de nieuwe motor *O* *O*

@ Duckman: ook gefeliciteerd *O*

En de rest is weer bijgelezen en op naar het nieuwe deeltje.
Wie is de gelukkig die hem gaat maken trouwens.

Owja Vinnie je xenon is alweer van eigenaar gewisseld. Die is nu ingebouwd bij een maatje van me :P
Die kan hem wel weg werken dus dat is mooi. Dan kan ik mooi een setje aanschaffen met micro ballast *O*


ok, nou dan is hij gelukkig toch goed terecht gekomen... :)

waar kan je die micro ballast kwijt dan?
 
Gefeliciteerd Duckman!
full


@ Bohica kwam nog een fotootje tegen met een wel heel apart huisnummer


[afbeelding]


;)
Toch wel jammer voor die rotzooi voor de deur! :+
Mijn Z kan uit de OP ;)
*O* *O* *O*








Vanaf nu ben je officieel tot spammer gepromoveerd! :}

:N , de rode 2004 is niet te overtreffen... tenzei...

ik heb een K1100LT van 1999 met 44.000 km op de teller (erg) goed koop kunnen kopen.
ff een beetje opknappen en dan voor woon-werk gebruiken tot ie verkocht is...

het enige nadeel... het is een BMW
Nou nog iets van lampies gaan verkopen, en je wordt een Fulleke-kloon! _O-
He,

Dat was ik. Maar ben wel drie keer gestopt bij een benzinestation om warm te worden.
Mietje! :+
 
Ik heb gister ochtend ook nog even gereden, om mijn er6n naar de dealer te brengen. Volgens m'n ouders die achter me aan reden met de auto was het -7,5. Het ijs stond aan de binnenkant van het vizier.

Volgende week zaterdag kan ik m'n Z1000 ophalen als het goed is, het is nog wachten op alles van Rizoma (Alles wat er voor te krijgen heb zit er op behalve de rem/koppeling-hendels).

Ik kan niet wachten om weer te rijden :] :]
 
Laatst bewerkt:
ok, nou dan is hij gelukkig toch goed terecht gekomen... :)

waar kan je die micro ballast kwijt dan?

Die kan ik of onder mn kuipruitje kwijt of onder mijn zadel. Ik heb de maten opgezocht en dat van karton nagemaakt en eerst even gekeken of dat wel wilde. En dat ken allemaal net gelukkig. Dus nu even mn keuze maken waar die komt maar ik denk onder mn zitje.
 
Zal ik nog een fototje van Gilles plaatsen,hij is ondertussen al aardig gewend aan me :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan