gsxr 1100 turbo onderdelen

Eye man je kuip kwam goed van pas ik reed hem namelijk eergisteravond in puin dus hij is nu weer in orde met je kuip


TX man!
 
Heb jij toevallig nog een linkerachterlicht (standaard versie) voor een 1100 gsxr 91?
 
Hallo Richard,

even een vraagje, wat voor linksysteem heb je gebruikt voor de srad brug?
En past de ori gsxr achterremklauw op het srad remanker?

gr. Michiel :)
 
linksysteem gebruikt van een gsxr 1000. Kijk op extremebikez bij mijn projecten voor aanvullende foto's...........er moet dan namelijk nog een speciale bracket worden gemaakt....

[beetje laat] achterlicht is al verkocht

de kop had ik verkocht,maar is toen weer niet doorgegaan,dus is in principe weer te koop
de nokkenassen zijn slecht,dus die doe ik er niet bij............200 euro
 
Passen de nokkenassen van een 1100 erin (92 gsxr oliekoeler)? Ik had je tijdje geleden gemaild toen ie inderdaad nog "verkocht" was ;)
 
92er heeft shims,en deze kop klepstelboutjes...past dus niet
 
Laatst bewerkt:
linksysteem gebruikt van een gsxr 1000. Kijk op extremebikez bij mijn projecten voor aanvullende foto's...........er moet dan namelijk nog een speciale bracket worden gemaakt....

[beetje laat] achterlicht is al verkocht

de kop had ik verkocht,maar is toen weer niet doorgegaan,dus is in principe weer te koop
de nokkenassen zijn slecht,dus die doe ik er niet bij............200 euro

tnx! 8-)
 
hmmm ik had mezelf rijker gerekend dan blijkt te zijn vanwege een niet opdagende marktplaats koper (alweer ja)... Word tijd dat ik die lui voor spek en bonen ga nemen daar op MP :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan