Laser GP extreme Yamaha R6 06/08

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roderik_

MF veteraan
9 jun 2007
3.152
0
Oss
Ik heb een Laser GP extreme demper te koop passend voor de Yamaha R6 van 2006 tm 2008. Demper is incl Db killers en E-keur. Dus geen problemen in het buitenland.

Vaste prijs €200,- incl verzenden.

3f5594d3.jpg

3906cf44.jpg
 
Even vraagje:

zitten deze einddempertjes rechtstreeks op de voorpijpen of heeft yamaha er nog een kat/dempertje voor zitten (zoals suzuki dit heeft).

Ik zit er aan te denken zo'n setje pas te maken onder de 600RR vandaar mijn vraagje.

mischien heb ik eventueel ook wel belangstelling voor je dempers dan,ik wil alleen even dingen kunnen uitsluiten voor ik mijn voorpijp aan stukken zaag en gezeur ga krijgen met eventueel geluid ;)
 
Even vraagje:

zitten deze einddempertjes rechtstreeks op de voorpijpen of heeft yamaha er nog een kat/dempertje voor zitten (zoals suzuki dit heeft).

Ik zit er aan te denken zo'n setje pas te maken onder de 600RR vandaar mijn vraagje.

mischien heb ik eventueel ook wel belangstelling voor je dempers dan,ik wil alleen even dingen kunnen uitsluiten voor ik mijn voorpijp aan stukken zaag en gezeur ga krijgen met eventueel geluid ;)

Idd zit er op de R6 vanaf '06 een katalisator die ook nog een behoorlijk dempende werking heeft.
Zonder Db-killers is het geluid zeker heel aardig te noemen, maar niet onbeschoft hard ivm die katalisator.
 
Idd zit er op de R6 vanaf '06 een katalisator die ook nog een behoorlijk dempende werking heeft.
Zonder Db-killers is het geluid zeker heel aardig te noemen, maar niet onbeschoft hard ivm die katalisator.



Mijn motor is van 2003 dus zonder kat uitgevoerd,zou ik nu de gp dempers er onder zetten dan pompt dus alles hier rechtstreeks in word vast een supper geluid maar niet meer assen waardig denk ik ;)

Ik ga even kijken naar een setje voor bochten als back up en dan zie ik wel even of je ze nog te koop hebt :)

Bedankt vast voor de info en sorri voor je verkooptopicvervuiling :}
 
Mijn motor is van 2003 dus zonder kat uitgevoerd,zou ik nu de gp dempers er onder zetten dan pompt dus alles hier rechtstreeks in word vast een supper geluid maar niet meer assen waardig denk ik ;)

Ik ga even kijken naar een setje voor bochten als back up en dan zie ik wel even of je ze nog te koop hebt :)

Bedankt vast voor de info en sorri voor je verkooptopicvervuiling :}

Geen probleem hoor.
En idd, met alleen dit dempertje op een uitlaat zonder verdere demping is zeer zeker niet circuit waardig O-)
 
-O- Hey bedankt ;)

Dan moet ik maar is ff kijken wat ik ga doen :Y voor op de weg maakt me niet zo veel uit of die schreeuwt maar moet ook assen er mee op ;)

Had ook een R6 dempertje op mn 636 gemaakt.. kan prima. Wel luid maarja fuck it *D
 
Op marktplaats is er bijna 200 geboden en ik heb weinig zin om lang met die demper te leuren.
Dus mocht je twijfelen om hem te kopen, reageer dan snel voordat ie weg is.
 
Demper staat tot aankomend weekend te koop.
Daarna gaat ie naar de hoogste bieder op MP.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan