GSX-R 1100 kuipen, tank, frame+ kenteken + extra's 450 euro!

Jest_one1

Die hard MF'er
20 apr 2008
691
0
Amsterdam
Te Koop wegens niet op komen dagen koper....

Onderdelen van deze motor, waaronder:

gixie.jpg


Frame, met papieren en kenteken (NL), subframe, kuipframe, kuipframe achter, voetsteunen passagier, rem/schakel set, accubak, underseat, duozadel.

Helemaal vergeten: de tank, met kraantje en dop + sleutel, en die past ook op het zadelslot. goede staat 2 plekjes, geen deuken oid.

Kuipen compleet, met extra origineel bestickerde onderkuip, verlichting voor en achter, handvat achter, alles in goede staat

Extra's, klein spul, ik heb het frame niet compleet kaal geplukt, dus rubbers etc zitten waar ze moeten zitten, controls rechts aan het stuur heb ik nog liggen, koppelings reservoir plus kabel etc. Allemaal zo mee.

maar:

MENSEN ALSJEBLIEFT ALS JE HET NIET KOOPT, OF JE HEBT HET GELD NIET, BIED DAN NIET EN ZEG NIET DAT JE HET OP KOMT HALEN!!

Ik heb zojuist een hele dag gereisd en zitten wachten op iemand die 3 keer contact had gehad telefonisch, maar het toch af laat weten , dit is natuurlijk gewoon niet tof als je het spul al voor een prikkie weg doet!

Gr. Eli

Edit deze tekst ff snel van marktplaats gekopieerd, prijs 600 euro 500 bieden vanaf 380 dus!voor alles zo mee en diegene was natuurlijk niet van het forum!! :)


Edit:

Blijkt dat de beste man een vrij ernstig auto ongeluk heeft gehad, dus ja een ongeluk zit in een klein hoekje, en als het zo is dan is het zo. Nouja ik heb voor deze week ff een afspraak, ik hou het ff gereserveerd, kijken of het deze week goed komt.




Edit 2: NIKS VAN DIT ALLES DUS.. Ik ben echt ff mega over de zeik dus sorry als de ad nu minder aardig overkomt, maar die kutgast presteert het om na 4 telefoontjes en de bevestiging dat ie het DUIZEND procent zeker wel wou, alsnog mij 3 uur te laten wachten zonder telefoontje of wat, om vervolgens zijn tel uit te zetten.... Zit ik dan, dat soort lui word ik echt MOEDELOOS van :r :r :r :r :r

Gelukkig is dit een forum waar je ook af en toe ff je gal kan spuwen. Goed als iemand belang heeft, voor mijn part met blauw ruitje en al, 400 euro zo mee. Ik heb er echt geen zin meer in '( 2 keer halve dag verspild aan een knakker die niet op komt dagen, en ik heb nu ook al weer allerlei afspraken gemaakt die ik moet verzetten omdat meneertje niet op komt dagen.
 
Laatst bewerkt:
Heb iemand je ad doorgemailed, misschien dat hij reageert :)

weet wat je doormaakt...., mensen die op t laatste moment afbellen
of iets anders (minderwaardigs) leveren dan afgesproken :(
 
Hey thanks jongens! Ja echt balen, weet je als iemand mailt dan denk je ach ik kijk het aan, maar deze gast die belde me tot 3 keer toe dat ie het echt kwam halen, en vrolijk doen, en afspraak gemaakt, maar krijg al de hele dag geen gehoor. JE moet er dan toch zijn straks is ie ze foon vergeten ofzo en staat ie voor je deur. Maar helemaal niets tot nu toe, dus ja kan nog komen ik kijk het even aan.
:)
 
HA die cor, haha nee ik heb hem niet los gekregen, ook de dogbones niet dus die verkoop ik maar bij het frame dan :P
 
trieste kick, nu met blauw ruitje voor mijn part 500 eu'tjes, zo mee! Das dus nie veel :) Ik heb ff contact gehad met Motans die het hele zwikkie voor iets minder wil opkopen, dus als je belang hebt, laat ff weten, komen we er wel uit!

Eli 06 twee 8 twee 8 vijf 971
 
Laatst bewerkt:
'Te koop GSX-R 1100 onderdelen wegens niet opdagen koper...' > 'GSX-R 1100 kuipen, tank, frame+ kenteken + extra's 450 euro!'
 
dinsdag gaat spul weg als het niet eerder gekochtwordt, bieden vanaf 380 euro voor alles dus ken je sowieso winst maken :) klopt de titel weer niet maar ach voor die paar dagen :)
 
weet precies wat je bedoeld door de tel is mijn motor ook al 2 keer verkocht.. ben het ook al wel een beetje zat. Ga hem denk ik ook van speurders afhalen en alleen hier te koop laten staan of inruilen. want die tijd die er in gaat zitten kost ook geld.... maar die onderdelen gaan bijna voor niks weg kick voor je halve motor
 
weet precies wat je bedoeld door de tel is mijn motor ook al 2 keer verkocht.. ben het ook al wel een beetje zat. Ga hem denk ik ook van speurders afhalen en alleen hier te koop laten staan of inruilen. want die tijd die er in gaat zitten kost ook geld.... maar die onderdelen gaan bijna voor niks weg kick voor je halve motor

Thanks, ja ik heb er geen zin meer in om verloren middagen thuis te zitten, ik heb de bezichtiging van een huis gemist, en een tandarts afspraak door die prutser, en ik wil nu liever dat het weg is, en dan voor dit geld heb ik toch nog liever dat een MFer er plezier van heeft :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan