GSXR-1100 streetfighter slachtfeest!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Beton,

@serieus:

Die onderste kroonplaat met as natuurlijk, heb ik wel interesse in.

Wil je die eventueel ook los aan me verkopen (dus zonder de poten, die je toch wel kwijt raakt)


Denk dat die van mij namelijk niet meer recht is
 
Laatst bewerkt:
Hoi Beton,

@serieus:

Die onderste kroonplaat met as natuurlijk, heb ik wel interesse in.

Wil je die eventueel ook los aan me verkopen (dus zonder de poten, die je toch wel kwijt raakt)


Denk dat die van mij namelijk niet meer recht is

Ik verkoop het liefst de voorvork als geheel. Mocht ik er nou mee blijven zitten, dan mag alles ook wel los van elkaar weg. MAar ik wacht het eerste nog even af.

Grtz
Ton
 
hallo,

ik heb intresse in het kontje en de radiale koppelingspomp van PT. (heb je ook gemaild ivm duidelijke foto's)
 
De grote uitverkoop is begonnen *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Beginpost aangepast, meeste prijzen omlaag gegooid!
 
Sinds lange tijd weer eens terug op het forum.... is de boel nog te koop? Heb wel intresse in de digiteller. Als hij er nog is zou je mij een mailtje kunnen sturen met een fotootje? Kan hij ook (bijna) plug and play op een 750 uit 93 of moet ik nog allerlei bekabeling aanpassen?

Gr Bryan
 
Alles is al maanden weg...
Je bedoelt dus eigenlijk;

"Sorry jongens, ik ben al maanden vergeten mijn topic te updaten, net zoals mijn topic op die streetfighter site waar alles ook nog steeds te koop staat (en voor lagere prijzen dan hier op MF). Mijn oprechte excuses dat ik jullie de valse hoop heb gegeven dat ik leuke spullen te koop heb staan. Als jullie je adres doorgeven dan zal ik je een kadobon en een bos bloemen toesturen."

Zoiets toch ? ;)
Dan is het OK.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan