Te koop: Tissot MotoGP 2008 horloge

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sappie

Die hard MF'er
29 jun 2008
564
0
Amsterdam
Ik bied names een kennis dit horloge te koop aan. Het horloge is in nieuw staat (mischien 2 keer gedragen), met de doos (helm) en alle "muntjes" van de verschillende circuits er bij. Zie deze site

Nieuwprijs was 1299 euro (bon aanwezig, gekocht in november 2008, dus nog tot november 2010 garantie). Is nu op internet voor rond de 900 euro te koop, dus de vraagprijs is 750 euro. Eventueel ook te ruil tegen andere kwaliteits horloges, roep maar wat je hebt.
full
 
Gaaf, echt een waanzinnige set!
Maar ook waanzinnig duur, voor een klokje wat zo groot is, dat het onder je motorhandschoen helemaal niet lekker meer zit...... O-)

Succes met verkoop, ziet er gaaf uit (in het echt!) Is een zeer waardevolle set!
 
bon aanwezig, gekocht in november 2008, dus nog tot november 2010 garantie

:? voor dat geld mogen ze wat mij betreft levenslang ieder jaar langs komen om 'm compleet te reviceren of te vervangen :?

en dan zou ik er waarsch. nog niet eens over nadenken om 'm te kopen voor dat geld :/

Geloof mij, <1000 euro is 3x niks voor een horloge. Kennis voor wie ik het ding te koop aanbied is helemaal horloge freak, hij heeft er echt ziek veel. Oa modelletjes van 10.000 euri en meer :X Net een nieuwe gekocht waar opgedoken staal van de Titanic in verwerkt zit, ik wil niet eens weten wat dat ding gekost heeft. Ik hou ook wel van mooie klokkies, maar voor dat geld koop ik liever een mooie motor :]


Das te weinig ben ik bang -O-
 
Geloof mij, <1000 euro is 3x niks voor een horloge. Kennis voor wie ik het ding te koop aanbied is helemaal horloge freak, hij heeft er echt ziek veel. Oa modelletjes van 10.000 euri en meer :X Net een nieuwe gekocht waar opgedoken staal van de Titanic in verwerkt zit, ik wil niet eens weten wat dat ding gekost heeft. Ik hou ook wel van mooie klokkies, maar voor dat geld koop ik liever een mooie motor :]
ieder z'n hobbys.. sommige mensen snappen ook niet dat mensen zo veel geld uitgeven aan motoren enzo.. (die mensen snap ik dan weer niet :+ )

maar een horloge met opgedoken staal van de titanic er in verwerkt.. vind ik wel een beetje ver gaan eigenlijk :X
en 10.000> euro voor horloges ook wel, maar zoals eerder gezegt: ieder z'n hobbys :P
 
Diegene die hem voor € 1299 heeft gekocht, heeft veel en veel te veel betaald.
Die internetprijs van € 925,- is ook de winkelprijs!

Althans, waar ik mij klokkies koop....

Mooi horloge, heb hem in het echt mogen bekijken. Heb zelf de gele 2006, maar deze is weer een tandje mooier (en duurder!)

:) TNT :)
 
als je de helm op kan zetten, en de muntjes kan gebruiken bij de wasstraat is het nog wel te doen :+

succes met de verkoop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan