Motorscooter huren in (regio) Den Haag, adressen??

Karl

MF veteraan
23 apr 2008
9.660
9
Hall motorscooterrijders!

Zoals de meesten zullen weten zijn een aantal maanden geleden mijn motorscooters gestolen. Ik hoopte dat de politie mijn Aprilia Leonardo een beetje snel zou terugvinden, zodat ik op mijn verjaardag :+ mezelf een cadeautje kon doen: meerijden met dé toertocht die alle andere toertochten overbodig maakt!

Helaas, helaas, nu 2 weken vóór de tocht nog steeds geen nieuws. Het zou me niets verbazen als de Leonardo meegegaan is op vakantie naar Marokko.. En met een "gewone" motor meerijden is natuurlijk ook niet alles. Iig niet de bedoeling. Vandaar de vraag:

WAAR OH WAAR kan je een motorscooter huren in Den Haag e.o.??

Alvast bedankt!

Prettig weekend, Karl
 
He karl
Ik heb deze week toevallig gezocht naar een majesty 400,
Deze wil ik wel eens een dagje huren maar staan niet op de websites.
Misschien als je eerst opbelt over welke modellen ze verhuren,wel vaak burg 650.
Ik weet niet of er bij jou ook een motoport is maar ik dacht dat je bij hun de
scooter op zondag avond terug kan brengen,is natuurlijk mooi als je maandag weer moet werken.
Ik had gehoopt op wat meer keuze en dacht misschien dat ze ook zouden verhuren wat ze te koop hebben staan.
Over de toertocht,het zou mooi zijn als je ook mee gaat!
Maar ik moet wel eerst een uur rijden en dan de toerrit en dan nog een uur terug
op mijn kleine scootertje en als ik niet volhoud kan ik altijd nog beslissen om te stoppen als we langs gouda komen.
Dat is dacht ik in het laatste deel van de rit en ben je ook eerder thuis.
Dus huren en rijden en tot de 30e :]
 
Hallo Sossa en Motor_muisje, bedankt voor het meezoeken!

@Sossa: De enige bedrijven die in de buurt zitten en motorscooters verhuren zijn Goedhart en Hans van Wijk. Goedhart heeft 1 Burgman 650, maar die kost (zonder kmtoeslag en brandstof) al 75 euro per dag.. Best duur!

Hans van Wijk verhuurt een Bisan 150cc. Wtf is dat nou weer..?? Die kost maar 15 euro per dag dus dát is goed te doen! Maar wil zo'n Bisangeval een beetje 100-110 halen of is dat zo'n Chinees geval dat heuvel af, wind mee en kroeg in zicht 85 haalt?

@Motor_muisje: bedankt voor je links! Die site van huureenmotor vindt alleen motorscooters te huur in NH, beetje uit de route. Motorhoutrust verhuurt uitsluitend BMW motorfietsen, dus die valt hoedanook af.

@Bally69: ik zou me geen zorgen maken om de afstand. Op mijn Leonardo 125cc ben ik een paar keer vanuit Den Haag naar Eindhoven gereden (en weer terug). Geen idee hoe dat met een Typhoon zit, maar ik had echt nergens last van. Ja, hoog brandstofgebruik, vanwege continu vol gas, maar verder geen problemen.

CONCRETE VRAAG: Is zo'n Bisan scooter iets om een toerrit mee te rijden of is dat echt helemaal niks? Anyone? So far nogmaals bedankt, iemand meer goede tips??

Groeten, Karl
 
Echt hard zullun we tijdens de toerrit niet gaan, dus wat dat betreft kan het wel.
De rit heen en terug.... das een andere vraag
 
Echt hard zullun we tijdens de toerrit niet gaan, dus wat dat betreft kan het wel.
De rit heen en terug.... das een andere vraag

Goed punt!

Den Haag - Vianen is niet ver, en Zoetermeer ligt strak op de route, dus de afstand valt wel mee. Wordt wel een uurtje tussen de vrachtwagens kachelen maar je moet er wat voor over hebben.. Nadeel is dat je dat ding vanaf half 10 kan ophalen, dan moet ik vliegen om op tijd in Vianen te zijn. Dat betekent dus Red Bull meenemen..

Naja goed, het ís dus haalbaar. 'Ns kijken of iemand zich meldt met een beter plan :)

Bedankt voor je reactie, nix13! Groeten, Karl
 
die bisan is een in turkije geassembleerde chinese scooter,van wijk importeerd ze zelf. met 90 km/u is de koek wel zo'n beetje op werd me daar verteld. maar 15 eu per dag is natuurlijk dood goedkoop.
motoport rotterdam verhuurde een burgman 125 misschien ook wel een belletje waard?
 
Goed punt!

Den Haag - Vianen is niet ver, en Zoetermeer ligt strak op de route, dus de afstand valt wel mee. Wordt wel een uurtje tussen de vrachtwagens kachelen maar je moet er wat voor over hebben.. Nadeel is dat je dat ding vanaf half 10 kan ophalen, dan moet ik vliegen om op tijd in Vianen te zijn. Dat betekent dus Red Bull meenemen..

Naja goed, het ís dus haalbaar. 'Ns kijken of iemand zich meldt met een beter plan :)

Bedankt voor je reactie, nix13! Groeten, Karl


bij mvm motoren in soest daar verhuren ze de brg 400 650 en de APRILIA 250 Scarabeo.
laatste genoemde kost 35 per dag Openingstijden
ma t/m vr:
09.00-17.30 uur (vanaf 1 oktober tot 1 maart zijn wij op maandag gesloten!)
zaterdag:
09.00-17.00 uur.

als het je wat lijkt dan wil ik je wel ophalen en weer terug brengen naar denhaag.
voordeel 1 het zit in soest is dus dichter bij de route dan den haag aangezien je de eerste 150km vrij hebt en daarna gaat betalen scheelt het je dus wat geld.
voordeel 2 ik haal je op alleen weet ik niet hoe je het doet met inleveren tenzij je hem dezelfde dag weer inlevert dan breng ik je ook weer thuis.
voordeel 3 voor mij zie ik weer eens wat meer van de wereld haha.

het is maar een idee van me. gr sossa

http://www.motorverhuur.nl/verhuur.frontend/verh_detail.asp?ObjectId=58
 
bij mvm motoren in soest daar verhuren ze de brg 400 650 en de APRILIA 250 Scarabeo.
laatste genoemde kost 35 per dag Openingstijden
ma t/m vr:
09.00-17.30 uur (vanaf 1 oktober tot 1 maart zijn wij op maandag gesloten!)
zaterdag:
09.00-17.00 uur.

als het je wat lijkt dan wil ik je wel ophalen en weer terug brengen naar denhaag.
voordeel 1 het zit in soest is dus dichter bij de route dan den haag aangezien je de eerste 150km vrij hebt en daarna gaat betalen scheelt het je dus wat geld.
voordeel 2 ik haal je op alleen weet ik niet hoe je het doet met inleveren tenzij je hem dezelfde dag weer inlevert dan breng ik je ook weer thuis.
voordeel 3 voor mij zie ik weer eens wat meer van de wereld haha.

het is maar een idee van me. gr sossa

http://www.motorverhuur.nl/verhuur.frontend/verh_detail.asp?ObjectId=58

*O* Aprilia *O*

Sossa je bent geweldig :9

Het zou helemaal super zijn als ik die scooter dezelfde dag kan terugbrengen naar de motorzaak. Als ik het goed lees kan ik 'm tot half 7 inleveren dus dat zou moeten lukken. Ik ga morgen een belletje plegen naar die zaak. En dán zou ik gráág gebruik maken van je aanbod Sossa!!

Alvast bedankt! Karl
 
Hey Sossa,

Effe gebeld naar die motorverhuurtoko, 2 problemen!

De eerste, ik kán die scooter wel reserveren voor 1 dag, maar als iemand anders besluit 'm te willen ghuren voor een weekend, vervalt automatisch mijn reservering. Feitelijk weet ik dan pas vrijdagavond 29 augustus of ik de scooter daadwerkelijk kan huren. Das dus niet helemaal makkelijk..

Nu zeg ik, ik reserveer die scooter gewoon en we zien het wel. Dat is dan niet anders. Anders moet ik 'm het hele weekend huren en dat gaat me qua euroos een tikkie te ver...

Puntje 2 is, ik moet die scooter uiterlijk 17:00u weer inleveren. Dan zullen we dus aardig op moeten schieten. Stepjes had voorzien dat de rit tot ongeveer 17:00u zou duren namelijk.. Anders kan ik 'm pas zondagavond weer inleveren en zit ik weer vast aan dat weekendtarief..

Wat is jouw visie op bovenstaande?

Groeten, Karl
 
ik zou zeggen vraag hun rekening nr dan stort je het geld gewoon alvast dan is hij gewoon voor jou kunnen ze hem ook niet uit huren.
punt 2 hoe groot is de kans dat ze allemaal verhuurd zijn voor hetzelfde weekend?(tenzij iemand nu mee leest en hem stiekem reserveert voor het hele weekend)
dan pik je toch gewoon een burg mee.
en 3 hoe erg zou het voor je zijn om de groep wat eerder te ver;aten?
je bent dan toch al de hele dag samen geweest?
mocht je toch besluiten om hem zondag in te leveren, ik ben de hele weekend vrij.
stel je voor dat je iets in omgeving denhaag huurt dan moet je hem daar toch ook voor 17.00 terug brengen dan zou je nog eerder weg moeten omdat het nog verder weg is.
alles je eruit bent dan kun je me mailen naar burgmanblauw@hotmail.com voor je adres of afspreekpunt dan kan ik dit in mijn gps zetten om je op te halen.


gr
 
Laatst bewerkt:
Hoi Sossa,

Je hebt gelijk, ik ga die Scarabeo gewoon reserveren. Mocht ik die scooter toch mislopen staat er inderdaad misschien nog een Burgman.

Wie weet zal ik de groep dan iets eerder moeten verlaten, maar dat zien we dan wel. Dat betekent dan wel dat jij ook een tikkie eerder weg moet, vind je dat niet erg?? Ik zit er helaas wel aan vast de scooter zaterdagmiddag in te leveren, want zondag heb ik weer allerlei "verplichtingen".

Ik stuur je vanavond een email!

Groeten, Karl
 
Sossa is de beste ! :} *O*

... Wie weet zal ik de groep dan iets eerder moeten verlaten, maar dat zien we dan wel....
De tweede stop is vlakbij een snelwegoprit van de A2, die waar vandaag die vrachtwagen in brand stond...
Heel gemakkelijk navigeren dus, ook zonder Zumo.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Sossa,

Je hebt gelijk, ik ga die Scarabeo gewoon reserveren. Mocht ik die scooter toch mislopen staat er inderdaad misschien nog een Burgman.

Wie weet zal ik de groep dan iets eerder moeten verlaten, maar dat zien we dan wel. Dat betekent dan wel dat jij ook een tikkie eerder weg moet, vind je dat niet erg?? Ik zit er helaas wel aan vast de scooter zaterdagmiddag in te leveren, want zondag heb ik weer allerlei "verplichtingen".

Ik stuur je vanavond een email!

Groeten, Karl


primma were evver you go go taxico eh ik bedoeld dan ga ik met je mee.
moeten dan wel eerst langs mijn huis om mijn vriendin af te zetten, als het haar tenminste lukt om voor die dag vrij te krijgen want dat valt nog niet mee voor haar.
 
primma were evver you go go taxico eh ik bedoeld dan ga ik met je mee.
moeten dan wel eerst langs mijn huis om mijn vriendin af te zetten, als het haar tenminste lukt om voor die dag vrij te krijgen want dat valt nog niet mee voor haar.

Hoi Sossa,

dát is natuurlijk geen probleem, ik ben flexibel ;)

Mailtje is onderweg!


Groeten, Karl
 
haha ja ik zag het . ik heb je adres uitgeprint dus na het werk lekker naar huis en dan in de zummo voeren, kind kan de was doen.
 
Zo, Scarabeo is gereserveerd. Helaas dien ik ter plaatse contant of per pin te betalen, dus vooruit betalen "trapten ze niet in". Maar die man schatte in dat de Appie er wel zou zijn die dag. Dara gaan we dan gewoon vanuit. Geregeld dus!

Groeten, Karl
 
Ik heb een hekel aan UTFS en ben gek op ouwe omaatjes, dus ik dacht laat ik deze klassieker eens kicken. ;)

Dit topic heb ik zelf gestart een half jaar geleden, omdat ik een motorscooter wilde huren voor de toertocht van 2008. Toen heb ik een Scarabeo 250cc gehuurd bij MVM in Soest. Dat is prima bevallen, maar de toertocht van 2009 is deze keer in België. Nu ben ik dus op zoek naar eem bedrijf dat motorscooters verhuurd in de regio Den Haag óf op de route Den Haag - België.

Wie weet een bedrijf? Bedrijven die motoren verhuren zijn er zat, maar er zijn er niet veel die op de site aangeven welke motoren ze allemaal verhuren. Eén voor één bellen kan altijd nog :z

Groeten, Karl
 
Terug
Bovenaan Onderaan