Motorxtra opgedoekt??

OHARA

MF veteraan
5 jun 2008
1.218
135
Haarlem
Ik was even aan het kijken voor circuitdagen en kwam ook bij hun terecht ,wat schets mijn verbazing ... de tent gaat dicht.
Volgens mij kan je wel nog in Maart een week boeken geloof ik maar of dat dan zo slim is...
Wass ist loss??
 
Volgens de website wordt alle inventaris verkocht. Dus de tent gaat denk ik definitief dicht.
 
triest nieuws hoor.
Zo zien jullie maar weer dat je van de motorhandel haast geen cent meer kan verdienen
jammer
 
Das jammer voor hem. Ik heb er toch eens prettig kunnen sleutelen. Goede hulp gehad, en erg gezellig.

Helaas helaas -O-
 
Zo, dat is nieuws. Ben daar iets van 1,5 jaar geweest. Zelfs vorig jaar een sleutel abonnement gehad. Weet wel dat de marges klein zijn, maar kreeg niet het idee dat er te weinig werk was.

Vond het ideaal, zo'n zelf-sleutel garage!

Hoop dat het goed gaat met Sander. Vast wel, is een slimme, ondernemende vent.
 
Zo, dat is nieuws. Ben daar iets van 1,5 jaar geweest. Zelfs vorig jaar een sleutel abonnement gehad. Weet wel dat de marges klein zijn, maar kreeg niet het idee dat er te weinig werk was.

Vond het ideaal, zo'n zelf-sleutel garage!

Hoop dat het goed gaat met Sander. Vast wel, is een slimme, ondernemende vent.

Maar er is nog altijd een wereld van verschil tussen voldoende werk en voldoende inkomsten hebben... ;)
 
Zo, dat is nieuws. Ben daar iets van 1,5 jaar geweest. Zelfs vorig jaar een sleutel abonnement gehad. Weet wel dat de marges klein zijn, maar kreeg niet het idee dat er te weinig werk was.

Vond het ideaal, zo'n zelf-sleutel garage!

Hoop dat het goed gaat met Sander. Vast wel, is een slimme, ondernemende vent.


Namens mij wil ik Sander ook veel sterkte in de toekomst wensen.
 
He, dat is erg jammer om te horen.. ik weet nog dat ie in 2000 startte en dat er nog een naam moest worden bedacht voor het bedrijf. Laatste keer dat ik er geweest was is met een avond waarop Sjaak Lucassen z'n verslag kwam doen van z'n wereldreis. Dat was april 2007 geloof ik. Daarvoor kwam ik er met enige regelmaat om aan m'n motoren te klussen en te laten klussen. 'Zot' heeft er ook nog een aardige tijd gewerkt en is toen z'n eigen zaak begonnen wat voor mij dichterbij zat en aangezien Zot al bekend was met mijn motor en het zeker de helft aan reistijd scheelt, kwam ik niet meer zo snel in Kockengen.

Hoop voor Sander dat het geen (financieel) negatieve gevolgen heeft, maar in de Nederlandse winters ligt de motorbranche volgens mij redelijk op z'n gat, als dat de boosdoender zou zijn.

Al met al jammer dat er weer een goede motorzaak dicht is. :(



edit; ik zie dat ik er pas in 2001 voor het eerst kwam, en toen heette het al MotorXtra... zou ik dan in de war zijn met een andere motorzaak die een naam zocht? Of het ging om een logo ofzo... nouja, m'n geheugen is niet meer zo goed dat ik nog 7 a 8 jaar terug kan :+
 
Laatst bewerkt:
Motorextra deed z'n circuitdagen in samenwerking met tracktraining.

Zal me benieuwen, nieuwe data hebben ze nog niet daar..
 
Ik denk dat er een verschil is tussen de motorzaak en de organisatie van circuitdagen.

organisatie van circuit dagen zullen waarschijnlijk gewoon doorgaan

mensen die een andere motorzaak zoeken zijn natuurlijk welkom 8-)
 
Laatst bewerkt:
Heel triest (neem ik aan, het zou ook een eigen keuze kunnen zijn).
Zoals al eerder gezegd, het is momenteel geen vetpot in de motorhandel......
 
Gelukkig gaat het met onderhoud en reparatie wel goed :Y
Nou, laten we zeggen beter...... Goed is het niet, gezien het uitstellen van investeringen door veel consumenten. Ik ken niet veel reparatiebedrijven die lopen te juichen, meer die enigzins in mineur zijn. Ook onder de monteurs bij grotere en kleinere bedrijven vallen momenteel veel ontslagen.
 
Maar bij uitstel van investeringen blijf je dus rijden met het huidige voertuig en die laat je dus repareren ipv een nieuwe te kopen ;) In Amerika worden er veel minder auto's verkocht en blijft men ook nog even rijden in de huidige auto, welke dan maar gerepareerd wordt.
 
triest nieuws hoor.
Zo zien jullie maar weer dat je van de motorhandel haast geen cent meer kan verdienen
jammer


Niet helemaal waar :N

Motorxtra heeft nou niet bepaald een goeie naam bij circuitrijders (lees HELEMAAL NIET :X)

Motorxtra is op zijn zachts gezegd voorheen erg laks geweest
sinds vorige jaar trok dat eigenlijk ,tenminste zo heb ik het ervaren ,eindelijk bij
Alleen toen zag je dus al dat er weinig mensen meer kwamen

waar normaal bij bv MSL een dagje Zandvoort (met mooi weer dan) behoorlijk is afgeladen kwam Motorxtra niet eens meer aan de helft

Is het jammer :
ja ,ergens wel ,motorxtra had verdomd lekkere wijven in het managment *D
daarnaast nee ,hij is te laks geweest en dat ie nou :W mag doen is zijn eigen fout geweest
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan