jaren 70-80 gietwielen

Zijn dat nog altijd die van de bovenste foto met schijven enz? Als je die voor 150 euro opstuurt wil ik ze wel hebben.
full
:Y het zijn deze
 
Roger Remschijf,

kan je aan nog gietwielen geraken voor een CB 500 four? Of weet je of er iemand nog heeft?
Graag een spoedig antwoord.
 
haha, ik ben dumbo :+

wou net vragen of ze in de jaren 70-80 marchesini's hadden hahaha *D
 
Laatst bewerkt:
set ronal's €200

en een set PVM wielen: deze liggen bij de moffelaar: worden goudkleurig en dus als nieuw, zal eens bellen of ze inmiddels al klaar zijn !
 
Hoi Roger,
Even een off-topic vraag. Is het "not-done" om gietwielen zoals deze op een cafe racer cb 550f te zetten? of juist wel? Heb zelf een setje lester wielen die ik erg fraai vind en er sowieso op gaan, maar vroeg me dit af.
 
Hoi Roger,
Even een off-topic vraag. Is het "not-done" om gietwielen zoals deze op een cafe racer cb 550f te zetten? of juist wel? Heb zelf een setje lester wielen die ik erg fraai vind en er sowieso op gaan, maar vroeg me dit af.
Jawel hoor, het is prima als je die wil gebruiken
een Honda CB is van midden jaren 70 tot begin jaren 80.. als je een echte caferacer look wil ga je terug naar de jaren 60-70 en wil je dat het tijdsorigineel is dan kan je veel meer richting polyester, gietwielen en metalflake; net wat je mooi vindt ! en die Lester wielen zijn erg gaaf !!
 
Da's mooi ;) Heb er nieuwe lagers in laten zetten en dat was een prijzig karweitje (kreeg ze er zelf niet uit dankzij een onmogelijk vast zittende sluitring). Dus Lester it is!
 
Terug
Bovenaan Onderaan