Rij gedrag van een XV 700

Dennis D

Rookie
23 okt 2007
13
0
Ik heb het idee dat mijn xv700 niet het rijgedrag heeft als een dragstar 650 of een intruder m800
bij beginnend slecht wegdek heb ik het idee dat hij zwabbert misschien raar uitgedrukt maar laats op een dragstar en een intruder gereden en dezelfde route gereden maar vond toch dat de xv minder prettig in de bochten.
l
nu is mijn vraag, heeft iemand dit ook, of wat zou het kunnen zijn.
Ik laat al een nieuwe band achter zetten en uitlijnen en kijk men kijkt of er speling in de achterbrug zit.!!

Moet ook gelijk een nieuwe voorband monteren???
 
kan heel goed aan je banden liggen, verse of ouwe voorvorkolie moet weinig uitmaken. natuurlijk is een xv700 ook een tikkie ouwer als b.v. een xvs650, dus zou het ook aan leeftijd kunnen liggen (platgezegd inferieure techniek, no offense). Maar zolang je geen speling hebt op achterbrug, balhoofd of een lekkende voorvork oid, zou het eigenlijk alleen echt aan de banden kunnen liggen...of je frame moet scheef zijn ofzo, geen historie bekend m.b.t. aanrijdingen?
 
Na vrijdag weet ik meer dan worden de banden vernieuwd en gekeken naar speling in de achterbrug?
 
Bij deze wil ik een ieder bedanken voor zijn inbreng. heb net de motor weer terug met een nieuwe achterband en het voorwiel is uit gelijnd wat een verschil hij rijdt SUPER.
 
Terug
Bovenaan Onderaan