Yoshimura Tri-Oval slipon uitlaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boutjes

I'd like to speak to the manager!
8 mei 2006
8.839
29
Omdat ik de uitlaat niet op het circuit kan gebruiken, in de verkoop:

Een mooie rvs ingekorte yoshimura demper

Uitlaat1.jpg


Uitlaat2.jpg


De demper wordt verkocht zoals op de foto en bieden vanaf €100,-

Sliponmaat ID=61 mm
 
Laatst bewerkt:
Op de motor ziet het er zo uit:

full
 
De motor wel :+ Met de uitlaat maak je echter teveel herrie, deze werd dan ook gebruikt voor de show voor sponsordagen ;)
 
Leuke demper maar ik heb een gixxer 600k4 en dat is bolt-on dus gaat niet passen helaas :N

succes!!
 
Laatst bewerkt:
Hij komt ook van een k4, dus een andere linkpijp regelen of een slip-on stuk erop laten lassen ;)
 
is zo te zien inc db killer? Staat er toevallig nog een e-keur op (denk het niet maar van vragen is nog niemand dom geworden).
 
Heb geen e-keur kunnen vinden, maar de DB-killer zit er netjes in :)
 
is zo te zien inc db killer? Staat er toevallig nog een e-keur op (denk het niet maar van vragen is nog niemand dom geworden).


Hey Hunebedbouwer , een ingekorte ............. met E keur :N :N

no problem , dien gixxer is ook zonder E keur _O- _O-


on topic , tis best een mooie dempert :Y :Y
 
Leuke demper maar ik heb een gixxer 600k4 en dat is bolt-on dus gaat niet passen helaas :N

succes!!

Ik heb precies dezelfde maar dan bolt-on en met e-keur. PM maar als je interesse hebt.
En sorry topicstarter, wil niet je topic verzieken maar omdat de mijne bolt-on is post ik toch maar. Als je wilt haal ik mijn reactie weer weg hoor.

En ontopic: Voor de nieuwere modellen, volgens mij k5 en k6, worden ook standaard van die korte yoshimura's geleverd die ook e-keur hebben. Dus het moet wel degelijk mogelijk zijn. Het zijn super dempers, mooi geluid ook.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb precies dezelfde maar dan bolt-on en met e-keur. PM maar als je interesse hebt.
En sorry topicstarter, wil niet je topic verzieken maar omdat de mijne bolt-on is post ik toch maar. Als je wilt haal ik mijn reactie weer weg hoor.

En ontopic: Voor de nieuwere modellen, volgens mij k5 en k6, worden ook standaard van die korte yoshimura's geleverd die ook e-keur hebben. Dus het moet wel degelijk mogelijk zijn. Het zijn super dempers, mooi geluid ook.

Hij staat er nu toch al, echter zit je nu in een provisietarief van 30% ;)
 
Hij staat er nu toch al, echter zit je nu in een provisietarief van 30% ;)

Had mijn post nog kunnen wijzigen hoor. Maar iedereen moet wel eerst de jouwe kopen. Des te langer kan ik nog genieten van de mijne }) Welke overigens ook niet perse weg hoeft. Succes met de verkoop in ieder geval.
 
Wat is de lengte van de demper, en zijn de beschadegingen erg in het rvs gedrukt of is hier nog wel wat aan te doen ?

Tevens een Kickje voor de dempert ;)
 
Ik meet m morgen even voor je op (Y)
 
Ik zoek iemand die m over neemt en niet iemand die alleen zegt dat ie m wil overnemen :+ Even mailen. Vind 115e prima, mail even voor gegevens en dergelijke :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan