Kawasaki tanktas by oxford ZGAN (>>MF korting<<)

Oke heb een nieuwe link geplaatst en die doet het ook al niet.. er is denk ik iets mis met die advertentie. Want me andere 2 advertenties van een setje dempers en motorolie staan er wel.

anywaytjes Hier dan de enige echte originele advertentie tekst.. (maar goed dat ik dat opsla enzo)


Ik heb hier een kawasaki tanktas.Deze tas vloekt zo erg bij mijn nieuwe motor dat het zeer doet aan mijn ogen.
De kawasaki ninja is de deur uit, ik heb opgeschaald naar een 1400cc (zie foto)
Deze tas is eigenlijk nog zo goed als nieuw, hij is weinig gebruikt omdat ik bijna alleen maar mooi weer ritjes heb gereden. Er past vrij veel bagage in op de grootste stand.

Hij bestaat uit de volgende onderdelen:
- Bodemstuk met magneten en kaartleesvak.
- Onderstuk met kaartleesvak
- Bovenstuk met kaartleesvak 2 lange zijvakken en een voorvak (binnen in nog een vakje in de deksel)
- Voorvakje demonteerbaar.- een bevestigings band voor om het balhoofd
- 2 keer draagband om er een schoudertas van te maken
Het onderstuk is vanzelsprekend ook er tussen uit te halen, dan beschik je over een zeer compacte tanktas die niet in de weg zit.

Ik heb nu een tanktas gekocht die wel bij de suzuki past want kijk nou eens naar de foto en zeg eerlijk... het ziet er toch niet uit?? Hij past veel beter op jou groene ninja!
Voor mensen die aantoonbaar lid zijn van www.motor-forum.nl (langer dan 10 dagen want ik ben niet achterlijk :) )

Frank

IMG_0938Large.jpg

IMG_0943Large.jpg

IMG_0944Large.jpg

IMG_0945Large.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan